  • 1. Data: 2002-10-10 16:34:27
    Temat: LUKAS - prowizja za sprawdzenie salda
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jestem coraz bardziej wkurzony na Lukasa.

    Nagle prowadzono, bez żadnego ostrzeżenia, opłatę 50 groszy za wygląd w
    środki dostępne na karcie Visa Electron przez bankomat BZWBK. Zawsze było
    tak, że wydruk płatny, podgląd na ekranie - nie.

    A teraz nagle cichaczem już jest opłata...

    Dodam, że w tej kwestii TOiP się nie zmieniła...

    Teraz jak ktoś był przyzwyczajony po staremu sprawdzać saldo, a potem
    wypłacać całość - płaci karę... Naprawdę chamstwo... Jutro idzie kolejna
    reklamacja, tym razem moja... Dobrze, że sam się na to nie nadziałem, ale
    powiedział mi o tym kumpel, który ledwo co, a załapał by się na prezent w
    wysokości odjęcia 30 PLN z konta...

    BTW Lukas na swojej stronie internetowej podaje nieaktualne dane adresowe
    swojej siedziby, fajny ten bank...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-10-11 12:29:30
    Temat: Re: LUKAS - prowizja za sprawdzenie salda
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    > A teraz nagle cichaczem już jest opłata...
    >
    > Dodam, że w tej kwestii TOiP się nie zmieniła...

    Panowie i Panie tylko mBank oj tylko mBank.
    pozdrawiam Pawel

  • 3. Data: 2002-10-11 20:02:24
    Od: s...@p...onet.pl

    > BTW Lukas na swojej stronie internetowej podaje nieaktualne dane adresowe
    > swojej siedziby, fajny ten bank...

    ADRES JEST AKTUALNY, ZASADA: NAJPIERW SPRAWDŹ A POTEM...
    OFICJALNY ADRES CENTRALI TO PLAC ORLĄT LWOWSKICH 1. ALE TAK NAPRAWDĘ CENTRALA
    MIEŚCI SIĘ W 2 BUDYNKACH I TO WŁAŚNIE ADRES DRUGIEGO BUDYNKU JEST PODANY. JEST
    TAK Z PROSTEGO POWODU, BO NA LEGNICKIEJ ZNAJDUJĘ SIĘ BACKOFFICE, CALLCENTER,
    IT,...CZYLI JEDNOSTKI, KTÓRE KONTAKTUJĄ SIĘ Z KLIENTAMI. NA STRONIE JEST
    INFORMACJA O ADRESIE KONTAKTOWYM I TAKI TO WŁAŚNIE JEST.

    JEŻELI CHODZI O SPRAWDZENIE SALDA TO OPŁATA JEST W TOIP, NIE WIEM NATOMIAST JAK
    TO BYŁO Z WYDRUKIEM A SALDEM NA EKRANIE...DOWIEM SIĘ I CI ODPOWIEM.

    CZEŚĆ

  • 4. Data: 2002-10-11 21:37:06
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > ADRES JEST AKTUALNY, ZASADA: NAJPIERW SPRAWDŹ A POTEM...

    Po pierwsze - nie krzycz. ;-)

> [...]
    > IT,...CZYLI JEDNOSTKI, KTÓRE KONTAKTUJĄ SIĘ Z KLIENTAMI. NA STRONIE JEST
    > INFORMACJA O ADRESIE KONTAKTOWYM I TAKI TO WŁAŚNIE JEST.

    Po drugie - dlaczego konsultanci LUKASlinii twierdzą zgodnie, żeby pisać do
    działu obsługi spraw klienta na plac orląt lwowskich? :-)

    > JEŻELI CHODZI O SPRAWDZENIE SALDA TO OPŁATA JEST W TOIP, NIE WIEM
    NATOMIAST JAK
    > TO BYŁO Z WYDRUKIEM A SALDEM NA EKRANIE...DOWIEM SIĘ I CI ODPOWIEM.

    Nie musisz sprawdzać - sam to praktykowałem wielokrotnie, bo zwykle mam na
    koncie całkowitą wielorotność 10 PLN, specjalne do wypłat z bankomatów.
    Bardzo często sprawdzałem saldo dostępne, bez wydruku, a potem wypłacałem
    100% kwoty. Teraz taka przyjemność kosztuje 30 PLN kary... Bez ostrzeżenia.

    Wszystko byłoby OK, gdyby bank i centrum BZWBK potrafiły obniżyć saldo
    dostępne na karcie o pobrane prowizje - czyli w tym przypadku o 50 groszy.
    Bankomat NIE POWINIEN zezwolić na wypłacenie kwoty takiej, jaką przed
    momentem sam pokazał, bo właśnie pobrano prowizję...

    Dlaczego wypłąty gotówkowe kartą i operacje bezgotówkowe kartą mogą
    pomniejszać saldo dostępne na karcie, a głupie prowizje nie? To
    zlikwidowałoby problem w znacznej jego części...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 5. Data: 2002-10-15 13:29:50
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > środki dostępne na karcie Visa Electron przez bankomat BZWBK. Zawsze było
    > tak, że wydruk płatny, podgląd na ekranie - nie.

    Ciesz się, BZWBK od swoich za to samo bierze 2 razy więcej.

    Piotrek