  • Data: 2002-07-23 13:03:40
    Temat: LUDZIE PORADŹCIE MI GDZIE MAM WZIĄŚĆ KREDYT
    Od: "Yaro" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już mi ręce opadają :-(. Chcę wziąść kredyt 11 tys. na zakup samochodu. ALE!
    Nie wiem gdzie mam wziąść, w jakiej walucie i jaki kredyt, czy na samochód
    czy zwykły konsupcyjny.

    Gdzie jest najtaniej ? Gdzie są najlepsze warunki ?

    Ja mam konto w PKO bp, ale znowu tam kredyt dają tylko na samochody nowe i
    zakupione w Polsce. A ja mam chrapkę na Corsę sprowadzoną w 1997 z Niemiec.

    BARDZO PROSZE O RADY

    Yaro