eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiLG-zawod, czyli zylem w nieswiadomosci ;) › LG-zawod, czyli zylem w nieswiadomosci ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mi
    muw.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.ie
    sy.de!troll.iesy.de!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-onlin
    e.de!t-online.de!newsrouter.chello.at!newsfeed01.chello.at!news.chello.at.POSTE
    D!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LG-zawod, czyli zylem w nieswiadomosci ;)
    Lines: 62
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Message-ID: <Fy41a.199749$xv1.2449055@news.chello.at>
    Date: Sat, 08 Feb 2003 10:00:05 GMT
    NNTP-Posting-Host: 62.179.51.58
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1044698405 62.179.51.58 (Sat, 08 Feb 2003 11:00:05 MET)
    NNTP-Posting-Date: Sat, 08 Feb 2003 11:00:05 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:227643
    [ ukryj nagłówki ]

    ----- Original Message -----
    From: "Wojtek Piecek"
    Sent: Saturday, February 08, 2003 10:07 AM


    > gdzie
    > ucieknie jak tylko skonczy okradac biednych cardholderow i jeszcze
    > biedniejszych issuerow.
    >

    Skoro o 'okradaniu' cardholderow ;). Pewien bank wydal mi w promocji
    http://web.archive.org/web/20010411105733/www.lgpetr
    o.com.pl/kontprom.htm
    karte [zeby nie bylo zupelnie oderwane od poprzedniego maila, obsluguje ja PolCard],
    za ktora pobral 3-krotnosc oplaty zawartej w TOiP. Do konta nie dostawalem wyciagow,
    dostepu przez Internet wtedy jeszcze rowniez nie bylo, wiec zauwazylem to dopiero gdy
    bank przyslal mi historie rachunku po zamknieciu konta [tu plus dla banku, podoba mi
    sie takie postepowanie, gdyby nie to nawet bym nie zauwazyl tej oplaty]. Na
    pierwszej stronie, jako pierwsza transakcja obciazeniowa byla wlasnie owa oplata.
    Byc moze nawet nie zwrocilbym na nia uwagi gdyby nie opis "Roczna oplata za
    uzytkowanie kart PolCar". To mnie zupelnie zaskoczylo, nigdy nie mialem nawet jednej
    karty PolCard, nie mowiac o ich wiekszej ilosci. Wtedy sobie wlasnie przypomialem o
    promocji... Wypadalo zlozyc reklamacje, choc kwota byla nieco wieksza niz jeden
    grosz ;).
    Chwalilem ten bank wielokrotnie, wiec postanowilem zrobic najpierw wywiad
    telefoniczny. Nie przypuszczalem nawet, ze beda jakiekolwiek problemy z odzyskaniem
    pieniedzy. Zadzwonilem do oddzialu, zlozylem telefoniczna reklamacje, dostalem
    obietnice, ze jeszcze tego samego dnia wszystko zostanie sprawdzone. Tak tez sie
    stalo. Telefon z banku, informacje ze to oplata za MC a nie PolCard i ze faktycznie
    troche zawyzona, bank zwrocil mi juz na inny rachunek 2/3 kwoty, a promocja na ktora
    sie powolywalem skonczyla sie w grudniu 2000. Jak sie domyslacie, mnie to nie
    satysfakcjonowalo, dostalem informacje, ze musze w takim wypadku zlozyc pisemna
    reklamacje. Coz mi pozostalo, zloze w poniedzialek :).
    Ale to nie koniec moich przygod. Wracam do domu zagladam na rachunek, saldo jakby
    wzroslo o nieco mnie niz by wynikalo ze zwrotu oplaty ;). Przegladam historie...
    i... juz mam bank pobral oplate za karte Maestro. Kurcze, przeciez byla wydawana bez
    oplat, mam ja juz od kilku m-cy, a wlasnie teraz sobie przypomieli o oplacie? Moze
    przegapilem zmiane TOiP? Szybko zagladam na strone SebMala, wznowienie: bez oplat...
    dzwonie na infolinie... kilka chwil wsluchuje sie w cisze "Dziekujemy za skorzystanie
    z naszych uslug" koniec polaczenia. Dzwonie drugi raz, to samo. To mnie juz troche
    wkurzylo, dzwonie po raz trzeci... slysze jakis komunikat "wszystkie linie sa
    zajete, sprobuj ponownie", tak latwo juz nie popuszcze ;). Wciskam 9..... "wszystkie
    linie sa zajete, sprobuj ponownie"... jeszcze raz.... jeszcze raz... az do skutku. W
    koncu slysze czlowieka w sluchawce... pytam o oplate za wznowienie karty...
    wyjasniamy, ze to nie dla pelnomocnika, ze konto jest tylko dla jednej osoby, i ze
    zostala wydana tylko 1 karta... wyrok ;). Bez oplat. Co mam zrobic? Zlożyć pisemna
    reklamacje, tym razem moze byc za posrednictwem poczty wewnetrznej ;).
    Moral? Nie chwalcie banku przed zamknieciem konta ;).

    Pozdrawiam
    MK

    i sorki za bardzo dlugi mail.

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1