    From: "Leszek Kowalski" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: LG jest dziwne
    Date: Wed, 27 Feb 2002 19:11:03 +0100

    Ostatnio zalozylem konto w LG. Glownie w celu wplat na konto w oddziale za
    free. A tak sie sklada, ze mam u siebie w miescie oddzial.... Glownym celem
    konta ma byc przekazywanie srodkow do mBanku.

    Od jakiegos czasu jednak nie korzystalem z rachunku. Przy probie zalogowania
    system poprosil o zmiane hasla. Taka sytuacje mialem pierwszy raz i zamiast
    starego hasla wpisywalem z uporem takiego z duzymi uszami haslo inicjacyjne.
    Po trzech takich probach wyskoczyl ladny komunikat, cobym sobie zadzwonil do
    Tele Centrum. No to dzwonie, tam mila pani mnie informuje, ze nie mam
    dostepu do kanalu internetowego, dopoki nie wygeneruja nowego hasla i je
    wysla poczta. No jedyne co zostaje to sie meczyc z kanalem telefonicznym

    Czy LG nie moze odblokowywac odrazu konta po autoryzacji dzwoniacej osoby ??
    Ta zmiana hasla jest bez sensu, bo w sumie nic nie daje, wrecz przeciwnie,
    jak ktos pozna nasze haslo i akurat tak tarfi, ze system poprosi go o zmiane
    hasla to juz sobie moze zmienic.....

    Pozdrawiam
    Leszek Kowalski