    From: "toro" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kursy walut w Visa International
    Date: Thu, 3 Apr 2003 21:47:45 +0000 (UTC)

    Serdecznie witam wszystkich.
    Mam zamiar dokonac zakupu w zagranicznej firmie przez Internet z
    wykorzystaniem karty Visa. Ceny sa podane w euro i z tego co wiem to
    zostanie to przeliczone na dolary a potem na zlotowki. Zamiana z dolarow na
    zlotowki jest wg kursu jaki podaje moj bank, ale zamiana na dolary wg kursu
    Visa International. Czy ktokolwiek wskaze mi miejce, najlepiej na
    Internecie, gdzie moge sprawdzic aktualne kursy walut wlasnie w Visa
    International? Niestety na ich stronie nie moglem dotrzec do tych
    wiadomosci. Dzieki za pomoc.