  • Data: 2003-12-29 13:23:06
    Temat: Kunkurs Inteligo (ten z 3060 nagrodami) - pierwsze wyniki
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Już można się próbowac znaleźć na liście laureatów, na razie opublikowano
    1045 zwycięzców:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_Lista_w
    ygranych_alfabet.htm

    Tytułem podsumowania :))

    Wśród tej części laureatów znalazło się 313 pań i 732 mężczyzn (30% i 70%).

    Najpopularniejsze imiona męskie: Piotr (51), Krzysztof (40), Tomasz (34)
    Wśród Pań prym wiodą Anny (25), Joanny (24) i Agnieszki (18).

    Jeżeli chodzi o rozmieszczenie geograficzne: 317 laureatów (ponad 30%)
    podały w adresie do korespondencji Warszawę, niespełna 5% (51 osób)- Kraków,
    na dalszych pozycjach znajdziemy Wrocław (47), Poznań (46) i Gdańsk (41).

    Pozdrawiam i życzę wysokich wygranych (ja chyba jestem na liście, mam
    nadzieję że chodzi o iPoda ;-))

    Zbiggy