  • 1. Data: 2009-03-04 12:26:21
    Temat: [multi] nowe (Wyższe!) oprocentowanie w multi
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    O dziwo multibank podnosi oprocentowanie Multimaxów i lokat
    http://multibank.pl/co_nowego/aktualnosci/?_a=40797

    Informujemy, że od 5 marca 2009r. zostanie wprowadzone nowe
    oprocentowanie rachunków oszczednościowych MultiMax , które będzie
    uzależnione od wysokości salda:

    *
    MultiMax Aquarius 4,55% do kwoty 89 999,99zł
    5,05% od kwoty 90 000,00zł
    *
    MultiMax 4,45% do kwoty 89 999,99zł
    5,05% od kwoty 90 000,00zł

    Jednocześnie informujemy, że zmianie ulegnie oprocentowanie złotowych
    lokat terminowych.

  • 2. Data: 2009-03-04 19:05:24
    Temat: Re: [multi] nowe (Wyższe!) oprocentowanie w multi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > uzależnione od wysokości salda:
    >
    > *
    > MultiMax Aquarius 4,55% do kwoty 89 999,99zł

    i progi się zmieniły, teraz jest do 20kzł i >20kzł...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-03-04 20:46:53
    Temat: Re: [mBanki] Wyższe oprocentowanie w eMax+
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent RobertS nadaje:

    i podobnie w mBanku - http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=351
    z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

  • 4. Data: 2009-03-05 06:05:07
    Temat: Re: Wyższe oprocentowanie w eMax+
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Mar, 21:46, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:
    > Agent RobertS nadaje:

    > i podobnie w mBanku -http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=351
    > z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

    Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 5. Data: 2009-03-05 07:33:34
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    JanKo <b...@m...tu> napisał(a):
    > z 4.25 na 4.50 a ludzie niedobre siali defetyzm i czarnowidztwo ;-)

    I podwyzka oprocentowania na 4,25% naprawde jest konkurencyjna w stosunku do
    oferty Eurobanku, Aliora, VWB, czy tez lokatek killer na 7%, badz lokat
    open-fajansowskich? Dla mnie to jakis ruch w stylu PKO BP - dac cos
    malutkiego, zeby chociaz czesci tych, ktorzy zamierzaja uciekac z
    mbanku/multi, nie chcialo sie tego robic. Taktyka rodem z najlepszych posuniec
    takich tuzow bankowosci jak bph, pekao czy pko bp :(

  • 6. Data: 2009-03-05 07:36:08
    Od: k...@o...pl

    On 5 Mar, 07:05, Jacek Erazmus <j...@g...com> wrote:

    > Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

    ale lokaty dalej w dół(nie licząc rocznej)
    Teraz na 3M dają połowę tego co niektóre banki - nie jest to
    symboliczna różnica więc.
    No i mniej niż na emax+.

  • 7. Data: 2009-03-05 08:39:04
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Odpłynęło im kilkaset baniek depozytów to rura im zmiękła ;-)

    można powiedzieć, że "podwyższyli", ale w zasadzie, to obniżyli jak
    dla mnie,
    bo do tej pory najwyżej oprocentowana lokata to było 6% i dało się
    znieść,
    a teraz to 5,05%

    kolejny strzał w stopę (chyba już w trzecią), nie będzie już gdzie
    strzelać ;)

    Mariusz

  • 8. Data: 2009-03-05 16:38:18
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Mariusz nadaje:

    > I podwyzka oprocentowania na 4,25% naprawde jest konkurencyjna w
    > stosunku do oferty Eurobanku, Aliora, VWB, czy tez lokatek killer na
    > 7%, badz lokat open-fajansowskich?

    Różnica ułamka procenta rocznie dla konta oszczednościowego w walucie
    która straciła prawie 50% wartości w ciągu kilku miesięcy nie ma
    praktycznego znaczenia. Po pierwsze to jest jednak PODWYŻKA w momencie
    kiedy wszyscy spodziewali się obniżki. Nie na tyle by szaleć i gnać z
    oszczednościami na złamanie karku ale dla mnie to siurpryz wart
    odnotowania. Warunki innych lokat systematycznie się pogarszają.

  • 9. Data: 2009-03-06 08:31:13
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    JanKo <b...@m...tu> napisał(a):
    > odnotowania. Warunki innych lokat systematycznie się pogarszają.

    Spoko, faktem jest ze jak chcesz 3-miesieczna lokate to w EB masz gwarantowane
    6%, a negocjowane podobno 7% ale nie bylo mi dane sie o tym przekonac, w
    meritum masz 7% bez laski, w OF masz na dwa miechy 8%, nie licze "marmurkowych
    propozycji", w ktore trzeba sie mocno wczytac i przeanalizowac czy jest
    optymalna - ale wybor jest dziki i szeroki. Mozesz isc do oddzialow, mozesz
    zakladac przez internet, full kolor.
    W multibanku masz wielka oferte! 4,10%. I wielki gratis do tego - jeden
    miesieczny multimax oprocentowany na maksymalnie 5,05% przy czym nie wiem czy
    znajdzie sie choc jeden jelen ktory bedzie trzymal >90kpln na takim
    oprocentowaniu i na takich warunkach... Dziekuje za uwage, psia mac - wiem
    wiem, jestem malkontent ;)

  • 10. Data: 2009-03-06 08:41:49
    Od: k...@o...pl

    On 5 Mar, 17:38, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    >Po pierwsze to jest jednak PODWYŻKA w momencie
    > kiedy wszyscy spodziewali się obniżki.
    Widać błędnie się spodziewali bo ostatnio wiele podwyżek
    oprocentowania
    na KO i lokatach.