    From: "Fizz" <F...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Książeczka mieszkaniowa
    Date: Sun, 22 May 2005 22:39:49 +0200

    Witam,

    Mam książeczkę mieszkaniową zał. 09.86, stan na dzisiaj wynosi 3400 zł ,
    mialem raz obliczaną wartość ks. wyszło 1335,60 zł (przy wkładzie 430 zł w
    06.98, odsetki 486 zł PG 419 zł).

    Moje pytanie: Jak obliczyć w przyblizeniu wartość książeczki bez premii,
    chciałem kupić samochód z tych pieniędzy ale nie bardzo moge trafić na
    sposób jak PKO wyliczyło mi 486 zł odsetek przy wkładzie 430 zł)

    Ps. dałbym ją do obliczenia(koszt 25 zł), ale zanim mi ją obliczą pozniej
    jak bym chciał ja wypłacić to jeszcze czasu minie a mi śpieszno do tej
    kasy...
    ps2. zeby nie straćić premii chiałbym zcedować ją na rodziców oni wykupili
    by sobie spółdzielcze mieszkanie na własność (za ok. 5-8 tyś), i czy siano
    wypłacili by mi do ręki bo chciałbym zabrać swój wkład + odsetki a premią
    obdarować rodziców... bo o swoim mieszkaniu to moge pomarazyć jak narazie w
    ciągu najbliższych 6 lat nie zanosi sie na to... a wartość chyba by
    spadła... ?

    Pozdrawiam, Łukasz

    (sorry za bł. ort)