    From: "Olo" <O...@s...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ksiazeczka mieszkaniowa
    Date: Wed, 14 Jun 2006 11:40:54 +0200

    Witam. Czy ktos sie kiedys borykal z takim problemem?? Posiadam
    ksiazeczke mieszkaniowa jeszcze z roku 84 i nic nie bylo z nia robione
    do tej pory. Oczywiscie PKO wyliczylo jakies psie pieniadze i po 10
    latach oszczedzania przez mojego ojca moge dostac 30 zl a w najlepszym
    przypadku z tzw. premia ok 3 tys. Premia oczywiscie jak sie spelni
    jakies kosmiczne warunki, ale mniejsza z tym. Zalozenie bylo takie ze
    jak ktos odlozyl np 20 srednich pensji w tamtym czasie to powinien teraz
    miec co najmniej tak samo. Niestety, bank postapil po najprostszej lini
    oporu i przy denominacji 'po prostu' ucial zera i przesunal przecinek.No
    wlasnie :(

    I teraz - wiem ze ktos kiedys skladal pozew do sadu o waloryzacje
    swiadczenia naleznego i z tego co sie orientuje takie sprawy sa bardzo
    powszechne i generalnie 'wygrywa sie' je z urzedu. Ale czy ktos z was
    mial podobne doswiadczenia?? A moze ktos moze polecic prawnika z okolic
    Lodzi co robil takie rzeczy?? Jakie sa wyniki takich walk?? Czy warto??
    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Olo