    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 22 Nov 2019 06:38:42 -0800 (PST)
    Subject: Książeczka PKO za 100lat
    From: Kris <k...@g...com>

    Na sąsiedniej grupie temat opisywałem ale że dotyczy książeczki PKO to i tu go opisze
    Kilka lat temu w naszym mieście zakopywali tzw skrzynię czasu
    Każdy chętny mógł przygotować teczkę z dokumentami czy co tam chciał dołożyć Te
    teczki odpowiednio zabezpieczone zakopano w skrzyni w centrum miasta
    Skrzynia wykopana będzie za 100lat i teczki będą mogły odebrać następcy
    Tak to w teorii wyglądać ma co się przez 100 lat zdarzy tego nie wiemy ale przyjmijmy
    że moje prawnuki, moja teczkę dostana
    Oprócz jakiś pamiątek, zdjęć papierowych, pendriva z dokumentami, ćwiartki wódki
    włożyłem tam również książeczkę PKO mojej babci
    Jest na niej ponad 20mln(przed denominacja oczywiście)
    Jest to w formie zapisu w książeczce a fizycznie w PKO tego już nie ma.
    Jak babcia zmarła to jej dzieci jako spadkobiercy wycofali wszelkie depozyty z PKO.
    Nie potrzebowali do tego tej książeczki, książeczka została wtedy w domu więc w niej
    nie ma informacji o wypłacie
    I teraz mnie ciekawi czy jak za 100 lat ktoś z taką książeczką do PKO się uda to co
    wtedy?
    Papierowych potwierdzeń wypłaty(KW) już na pewno bank nie będzie miał, zapisów
    elektronicznych pewnie tez nie że kasa wypłacona.
    A dokument(książeczkę) że kasa wpłacona ktoś tam za 100 lat mieć będzie.
    Ciekawe jak to prawnie wygląda?
    Na jakieś przedawnienie się ew bank powoła czy jak?