  • 11. Data: 2015-05-19 02:57:15
    Temat: Re: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mjdqr2$73l$...@n...news.atman.pl

    > U mnie sporo plastików ubyło ostatnimi czasy ....

    > Tak więc - jak widzisz - przewietrzyło się znacznie - LOL
    > Bezpłatność wszystkich obecnie posiadanych plastików debetowych wymaga - w sumie -
    aż 300 zł obrotu ;)

    Sygmowa kredytówka też chce 300 pln -- jednorazowo. :)

    U mnie najtrudniejsze jest porozumienie z ,,wydawcami''. ;)
    Ja prawie nie wydaję. :) Natomiast ,,wydawcy'' czasami
    sugerują, iż nadmiar plastyku wpływa niekorzystnie na
    wysokość plastykowych wydatków. Kredytowe plastyki temu
    zaprzeczają, tedy mam nadzieję na rozwój owocnej :)
    współpracy z ,,wydawcami''. :)

    Bogu składam dzięki za owoce banków. :)
    I za tanie zakupy ciągane z galerii handlowych. :)

    Kończę właśnie z Paribasem. :)
    (jedno konto zamyka się z miesięcznym
    poślizgiem, gdyż ojca nie było w Białymstoku)

    Paribas OK!!!

    Kasuję debetówki SyneCkowe. :)
    Biorę kosz Sygmy na ojca...
    Zamierzam wejść z ojcem do sadzawki.
    Dokończyć rozpoczęcie ;) współpracy z Getinem...
    I pomyślę o tablecie od Citiego. :)

    I skasuję nieużywaną debetówkę z BZWBKKBSg -- za którą już zapłaciłem 4 plny...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'