  • 1. Data: 2015-05-16 00:00:06
    Temat: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś wie, za co ten tałzen plnów?

    https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=93121&
    utm_term=VM&utm_medium=CPL&utm_source=NOVEM&utm_camp
    aign=KARTA_KREDYTOWA-1_2015&Category=5_karty&Product
    _ID=karty-wszystkie&Banner=MAILING-KartaA&LP_Version
    =LP-KR&Publisher_ID=8474-NOVEM-RON-KR-CPL_KARTY&Part
    ner_ID=

    https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=93121

    Czy tak skrócony link daje zysk reklamodawcy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-05-16 00:13:54
    Temat: Re: Kredytówka Gada z tajemniczym tałzenem
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:mj5qoh$onn$1@node2.news.atman.pl...
    > Czy ktoś wie, za co ten tałzen plnów?

    Za zmianę leków na nowsze?

    --
    marfi

  • 3. Data: 2015-05-16 01:31:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 55566faa$0$2199$6...@n...neostrada.pl

    > Za zmianę leków na nowsze?

    Czyli na jakie? Masz pewność co do trafności swej wypowiedzi? ;)
    IMO trochę majaczysz. :)

    Moje pytanie ponawiam, bo nie widzę na wskazanej stronie
    żadnego odnośnika do opisu promocji gadziej kredytówki.

[...]

    Nareszcie karta kredytowa pełna korzyści
    1000 zł na 12 miesięcy gratis
    100 zł kupon rabatowy na zakupy w Douglas
    10000 miejsc z rabatami

    Rabaty mnie niekoniecznie interesują, ale '1000 zł na 12 miesięcy gratis' -- brzmi
    zachęcająco.

    -=-

    Rozumiem, że zachęcałem motłoch do korzystania z dobroci banków, za co
    teraz cierpię (razem z innymi) czytając wypowiedzi ludzi takich jak Ty...

    Jak zwykle -- chciałem dobrze. ;)
    Zapach świeżych wiśni i smacznych orzeszków wabi także motłochowate
    grupy ludzi... Gdy trafiłem tu przed laty -- 07 stycznia 2008 roku,
    nie znajdowałem zbyt wielu takich, jak Ty -- ale wtedy banki nie
    karmiły nas darami Bożymi tak obficie, jak karmią teraz... :)

    Każda grupa ludzi zdrowych na umyśle po jakimś czasie musi jakoś
    bronić swych zdobyczy i osiągnięć przed takimi jak Ty, którzy
    przypełzną tylko po to, aby niszczyć... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-05-16 19:56:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > 100 zł kupon rabatowy na zakupy w Douglas
    > 10000 miejsc z rabatami
    >
    > Rabaty mnie niekoniecznie interesują, ale '1000 zł na 12 miesięcy

    Policz sobie ile na tym zyskasz ....
    nawet gdybyś tego tysiaka pożyczył za friko
    i oddal go w calosci za rok - a nie w miesiecznych ratach
    to przy obecnym oprocentowaniu lokat ...IMO ... zawracanie dupy ;)

    No chyba ze chodzi Ci głównie o tą stówkę na perfumy w Daglasie ;)

    Pozdro

  • 5. Data: 2015-05-16 23:19:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mj807h$5ka$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > to przy obecnym oprocentowaniu lokat ...IMO ... zawracanie dupy ;)

    > No chyba ze chodzi Ci głównie o tą stówkę na perfumy w Daglasie ;)

    Nie używam perfum -- mam astmę. :)
    Myślałem, że tałzena Gad daje naprawdę -- jak za otwarcie i używanie konta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2015-05-17 01:01:07
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Nie używam perfum -- mam astmę. :)
    > Myślałem, że tałzena Gad daje naprawdę -- jak za otwarcie i używanie konta.

    Zbyt piękne aby mogło być prawdziwe - LOL

    Pozdro

  • 7. Data: 2015-05-17 16:32:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mj8i7j$gtf$...@n...news.atman.pl

    > Zbyt piękne aby mogło być prawdziwe - LOL

    Przecież Gad daje tałzena za używanie [i manie] konta.
    Jest piękne i jest zarazem prawdziwe.

    Otworzyłeś już w sadzawce konta dla wszystkich, w tym dla obu swych córek?
    [może nie domyśli się, że w ten sposób badam, czy jego młodsza już jest dorosła]

    Ja chętnie otworzę konta w sadzawce dla ojca i matki.
    Ale nie wszystko jest takie proste po przeciwnej stronie. :)
    Może jednak zdołam... ;)
    Miesięczny przemiaU ;) obojga szacuję na 3kpln -- daleko do przekroczenia limitów. :)

    --
    nienawo pon wto śro czw pią sob nie pon wtonawo śro czw pią sob niestety w sigu
    w polskim drewnieje pęd

  • 8. Data: 2015-05-17 23:38:27
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Przecież Gad daje tałzena za używanie [i manie] konta.
    > Jest piękne i jest zarazem prawdziwe.

    Ale nie za KK, która przy "świadomym" użytkowaniu
    raczej jest generatorem kosztu dla banku ;)
    oczywiście zakładając 1 rok bezpłatności i coraz mniejsze profity od
    operacji

    > Otworzyłeś już w sadzawce konta dla wszystkich, w tym dla obu swych córek?
    Jedna nie podlega już mojej "jurysdykcji"

    > [może nie domyśli się, że w ten sposób badam, czy jego młodsza już jest
    > dorosła]
    ta druga nie jest pełnoletnia (aby zaspokoić ciekawość)

    > Ja chętnie otworzę konta w sadzawce dla ojca i matki.

    Rodziców już nie mam, zaś teściowie nie są ubezwłasnowolnieni
    więc działają na własny rachunek.

    Potencjalnie zostaje do wkręcenia żona,
    jednak nie mamy tylu rachunków (do podziału)
    aby obecnie wyrobić 2x 100% zysku premii - a "kombinować" mi się nie chce

    Pozdro

  • 9. Data: 2015-05-18 17:16:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mjb1oi$aih$...@n...news.atman.pl

    > Ale nie za KK, która przy "świadomym" użytkowaniu raczej jest
    > generatorem kosztu dla banku ;) oczywiście zakładając 1 rok
    > bezpłatności i coraz mniejsze profity od operacji

    Ciekawe, co z zabiegami nieoperacyjnymi. ;)

    > Jedna nie podlega już mojej "jurysdykcji"

    Cóż -- strata... Finanse kuleją...
    Ale może będzie nadzieja?... ;)

    > ta druga nie jest pełnoletnia (aby zaspokoić ciekawość)

    Czyli wkrótce będzie mogła skosztować kąpieli w sadzawce... ;)
    I tałzen przypłynie...

    > Rodziców już nie mam, zaś teściowie nie są ubezwłasnowolnieni
    > więc działają na własny rachunek.

    > Potencjalnie zostaje do wkręcenia żona,
    > jednak nie mamy tylu rachunków (do podziału)

    Możesz korespondować z teściami, czy nawet z sąsiadami. ;)

    > aby obecnie wyrobić 2x 100% zysku premii - a "kombinować" mi się nie chce

    Bywa. Ja spłacam tyle kredytówkowych obrotów... (bywa, że i więcej,
    może nawet czasami/miesiącami (aż bądź ponad) 300%) Ale może coś
    poprawię i rozpocznę kooperację i z kolejnym Gadem, i z Getinem...

    Na razie kończone są koszowe resztki Sygmy, następnie będzie kolejny kosz...

    Później owe 2 Gady i Getin, a może nawet Citi z jego tabletem...
    Tu jest co najmniej jeden slot ;) wolny. :)

    Wydatki kredytówkowe ukazują, iż nie jest prawdą,
    że wisienki czy orzeszki napędzają ,,koniunkturę''. :)

    -=-

    Od Sygmy zaczęła się moja przygoda z Grupą.
    Obecny kosz Sygmy daje wskaźnik rzędu 50%. :)
    (trzeba wydać 300 pln a zyskiem są odbezpieczone bony
    na 100 pln i kosz ze smakołykami warty kilka dych)
    IMO bardzo wysoki wskaźnik. :)
    Może nawet najwyższy!

    -=-

    Słowami kilkoma -- Sygma na prezydenta!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-05-19 00:58:42
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > (trzeba wydać 300 pln a zyskiem są odbezpieczone bony
    > na 100 pln i kosz ze smakołykami warty kilka dych)

    U mnie sporo plastików ubyło ostatnimi czasy ....
    Póki co mam bonusowego krokodyla (z plastikiem)
    Rajfiego (z keszbekową KK i niezłym pakietem polis )
    z klonów został IB - od zawsze bez plaskitu
    lokacyjną świnkę - z planety Optymian
    Merytorycznego prawie trupa - kastrata plastikowego
    EuroBank - od niedawna - jako biorce ROR-u
    (z keszbekowymi plastikami i niezłym przelicznikiem)
    Inteligo (tani debet ) - z plastikiem
    -- do drobnych płatności netowych w bardziej lub mniej "szemranych"
    miejscach)
    mBąką - również kastrata bez plastiku

    Te 2 ostatnie od zarania dziejów bankowości elektronicznej
    Jednak mBąk - w formie trupa od dłuższego czasu
    tj. od wpadki BlueCash - a wprowadzeniu opłat za rybkę postawiło kropkę
    nad i

    Ups... mam jeszcze KK z Citka - na dożywocie

    Tak więc - jak widzisz - przewietrzyło się znacznie - LOL
    Bezpłatność wszystkich obecnie posiadanych plastików debetowych
    wymaga - w sumie - aż 300 zł obrotu ;)

    Pozdro