  • 1. Data: 2003-11-17 09:16:41
    Temat: Kredyt z wpływów - a teraz coś dla mnie ślicznie poproszę ;-)
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    Tak widzę, że jak najbardziej sensowne porady dajecie :-)
    To poproszę coś dla mnie:
    Jaki bank da (w miarę) nisko oprocentowany (w miarę) spory kredyt
    odnawialny na podstawie samych (zadeklarowanych) wpływów na konto?
    Tzn. bez zaświadczeń o zarobkach. Nie musi być od razu, może np. po 6
    miesiącach. Oczywiście obsługa konta zdalna. No i nie zrazi się, że mam
    już kredyt w koncie w KB, bo zapewne będę to musiał ujawnić.
    Mam DG i te całe procedury są baaardzo meczące, a i różnie bywa z
    dochodami w dzisiejszych czasach. Natomiast generalnie nie mam problemu
    z przepuszczeniem kasy przez konto.
    Przydałoby się, by pozostałe usługi na tym koncie były przystępne, ale
    najbardziej mi zależy na wspomnianym kredycie. W gotówce bądź przelewie.
    Mogłaby być również jakaś karta kredytowa, ale wypłata gotówki tania,
    a oprocentowanie małe :-). Chyba najtańsze (19%) teraz to daje Raiffi,
    ale nie wiem czy nie musiałbym zrezygnować z aktualnej karty (VC w
    Lukasie). No i te 19% to nie takie tanie... i te 44 wobec 51. Ale gdybym
    nie musiał z Lukasowej rezygnować to jako tako mogłaby być.
    Obecnie mam firmowe w Citi (BH), a osobiste w KB (tam też spory kredyt w
    koncie, na 16%).
    Znajdę taki?

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 2. Data: 2003-11-19 09:24:50
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    Hmm...
    A może by ktoś chociaż napisał, że się tak nie da?
    Ale odpowiedzialnie!
    Buuu....

  • 3. Data: 2003-11-19 12:16:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 19 Nov 2003 10:24:50 +0100, Hubert <h...@o...pl> wrote:

    >Hmm...
    >A może by ktoś chociaż napisał, że się tak nie da?
    >Ale odpowiedzialnie!
    mBank tak daje.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-11-20 16:17:03
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >mBank tak daje.

    Uff.. Dzięki!

  • 5. Data: 2003-11-22 21:51:19
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Hubert" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uff.. Dzięki!

    Ja bez zadnych papierow, zaswiadczen, oswiadczen itp. dostalem w Multi
    (uwaga ma znaczenie deklarowany miesieczny wplyw na konto), ale do Multi
    przychodzily przez ponad 12 miesiecy regularnie przelewy z opisem "pobory".
    W jakims momencie byli tak mili, ze nawet z wlasnej inicjatywy (bez wniosku)
    przyslali umowe do domu, zeby odeslac i uruchomic kredyt.

    Grzegorz

    - -
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 6. Data: 2003-11-27 11:45:56
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    Dzięki!

    >Ja bez zadnych papierow, zaswiadczen, oswiadczen itp. dostalem w Multi
    >(uwaga ma znaczenie deklarowany miesieczny wplyw na konto), ale do Multi

    A jakie warto sensownie zadeklarować?

    >przychodzily przez ponad 12 miesiecy regularnie przelewy z opisem "pobory".

    Serio bez żadnych papierów poza umową kredytową?
    Rozumiem, że nie masz/miałeś umowy o pracę? Ja mam DG.

  • 7. Data: 2003-11-30 17:02:46
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    > A jakie warto sensownie zadeklarować?

    My (konto wspolne) zadeklarowalismy ok. 2/3 spodziewanego wplywu

    > Serio bez żadnych papierów poza umową kredytową?
    > Rozumiem, że nie masz/miałeś umowy o pracę? Ja mam DG.

    Serio.
    Najpierw (tak mniej wiecej po 8 miesiacach prowadzenia konta) nam sami
    przyslali umowe, ale wtedy kredyt nie byl nam potrzebny, wiec nie
    odeslalismy. Po pol roku, jak potrzebowialismy drobna linie kredytowa, bo
    nam troche braklo przy zamianie mieszkania, to po jednym telefonie do
    Multilinii umowa byla przygotowana we wnioskowanym przez nas CUFie. Zadnych
    zaswiadczen. Fakt, ze na oko widac, ze bylo to konto podstawowe (wplyw
    wynagrodzenia, jakies przelewy, trzydziesci kilka transakcji karta w
    miesiacu itp., zadne tam: wplyw wynagrodzenia - dwa dni czekania - przelew
    do mBanku).

    Umowy o prace nie mam, ale pozostaje w stosunku pracy na podstawie
    mianowania :-). Natomiast do Multi przychodzi wynagrodzenie wspolmalzonka,
    ktory faktycznie jest zatrudniony na podstawie umowy o prace na czas
    nieoznaczony. Nikt tego jednak nigdy nie sprawdzal. DG to zupelnie insza
    inszosc, ale moze probowalbys sam sobie przelewac wynagrodzenie z konta
    firmowego na konto w Multi z opsiem "wynagrodzenie ze miesiac nn, lista plac
    nr 036.28". Wydaje mi sie, ze w Multi akurat zadziala.

    Aha, linie kredytowa bez zadnych zaswiadczen udalo mi sie kiedys otrzymac w
    handlobanku. Mam tez KK bez zaswiadczen z Lukasa.
    A jak obecnie jest w Pekao SA (na poczatku pozyczke w Eurokoncie dawali tez
    bez papierkow).

    Pozdrawiam, Grzegorz