  • 1. Data: 2003-11-17 08:36:08
    Temat: Intelgo - nowy rachunek
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Cze

    Czy przy otwarciu rachunku w ramach rachunku głównego nowego rachunku (przez
    strone www) przysyłana jest jakaś nowa umowa? Czy zaraz po otwarciu tego
    rachunku można *z niego* wypłacać pieniądze (np. przelewem)?

    I wreszcie ostatnie pytanie: czy także na nim musi być co najmniej 100zł
    żeby nie naliczali prowizji za prowadzenie?

    Dzięki i pozdr,
    MAX

  • 2. Data: 2003-11-17 08:42:02
    Temat: Re: Intelgo - nowy rachunek
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpa1a7$4jn$...@a...news.tpi.pl,
    MAX <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>:

    > Czy przy otwarciu rachunku w ramach rachunku głównego nowego rachunku
    > (przez strone www) przysyłana jest jakaś nowa umowa?

    Nie.
    Nie ma "rachunku głównego" - wszystkie rachunki sa rownorzedne, obowiazuje
    jedna umowa konta.

    > Czy zaraz po
    > otwarciu tego rachunku można *z niego* wypłacać pieniądze (np.
    > przelewem)?

    Tak, od razu.

    > I wreszcie ostatnie pytanie: czy także na nim musi być co najmniej
    > 100zł żeby nie naliczali prowizji za prowadzenie?

    Nie - srednie saldo 100zl dla celow prowizji dotyczy calego konta (suma na
    wszystkich rachunkach).

    Ale uwaga: dla celow progow oprocentowania liczy sie juz oddzielnie na
    kazdym rachunku, dlatego przy wyzszych saldach sumarycznie rozbicie srodkow
    nie jest korzystne z punktu widzenia wysokosci odsetek.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-17 09:22:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma "rachunku głównego" - wszystkie rachunki sa rownorzedne, obowiazuje
    > jedna umowa konta.

    Masz częściowo rację. Rachunek główny jest i nawet inteligo nazywa go
    głównym. Reszty nie podważam, bo masz rację. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-11-17 09:35:50
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpa3vt$nid$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Masz częściowo rację. Rachunek główny jest i nawet inteligo nazywa go
    > głównym. Reszty nie podważam, bo masz rację. :-)

    A to przepraszam. Kierowalem sie informacją na wyciągu, gdzie nie ma takiego
    rozróżnienia.

    Przy okazji zauwazylem, ze rachunek, na ktorym jest zero zl. ma ciagle
    podawane oprocentowanie 17,95% (czyli chyba debetu).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-17 09:45:01
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Przy okazji zauwazylem, ze rachunek, na ktorym jest zero zl. ma ciagle
    > podawane oprocentowanie 17,95% (czyli chyba debetu).

    U mnie zawsze było OK... Teraz spojrzałem i od dwóch miesięcy też tak mam.
    Zaraz będę wnikać. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-17 11:37:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie zawsze było OK... Teraz spojrzałem i od dwóch miesięcy też tak mam.
    > Zaraz będę wnikać. :-)

    Wniknąłem. Po prostu - TTTM.

    :-)

    --