  • 1. Data: 2003-06-22 06:54:00
    Temat: Kredyt z reklamy - może ktoś słyszał ?
    Od: "misiowaty" <d...@w...pl>

    Witam
    Zaszłyszałem w reklamie ( prawdopodobnie w RadiuZet ), że jakiś bank oferuje
    kredyt na dofinansowanie lub rozwój przedsiębiorstwa, przy tym nie wymaga
    zaświadczeń z ZUS lub US. Wysokość kredytu od 5.000 d0 500.000 zł,
    oprocentowanie od 1.5 %.
    Ktoś wie co to za bank lub instytucja ? Chciałem coś więcej poczytać

    Misiowaty

  • 2. Data: 2003-06-22 10:51:56
    Temat: Re: Kredyt z reklamy - może ktoś słyszał ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    misiowaty wrote:
    > Ktoś wie co to za bank lub instytucja ? Chciałem coś więcej poczytać

    Na moj nos to jakis system argentynski - wiec daj sobie spokoj z takim
    czyms.