    From: PKos <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt w spadku
    Date: Thu, 23 Feb 2006 14:44:26 +0100

    Witam!

    Mam pytanie: jakie sa procedury, metody rozwiazania problemu stosowane
    przez bank jezeli ktos okazuje sie "dostal" w spadku niesplacony kredyt?
    Spadkodawca (kredytobiorca) otrzymal kredyt gotowkowy tylko i wylacznie
    na podstwie historii rachunku ror (bez zadnego zabezpieczenia np. zyranci).
    Spadkobierca nie ma zadnych "zdolnosci kredytowych" a tymbardziej nie ma
    zczego spalcic (osoba na zasilku dla bezrobotnych).
    Bank chyba nie ma az takiego prawa aby pozbawiac ja jedynych zrodel
    dochodu (kwota raty kredytu bliska kwocie wyplacanej przez urzad pracy)?

    W jaki sposob mozna "negocjowac" z bankiem aby wyjsc z tego problemu?
    Jaki prawa maja banki? Do czego moga sie posunac? Czy mozna to jakos obejsc?

    Zdaje sobie sprawe ze dziedziczy sie lacznie z dlugami i bank w
    pierwszej kolejnosci bedzie chcial ten dlug odzyskac ale... no wlasnie
    moze jest jakies ale??

    Pozdrawiam
    PK