  • 1. Data: 2003-11-14 22:14:08
    Temat: Kredyt studencki
    Od: "zlotawy" <z...@W...onet.pl>

    Witam,
    czy jesli wezme kredyt studencki w pkobp, i zazycze sobie zeby pkobp przelewal
    mi go na mBank, to czy wezmie jakas prowizje? W sumie jestem pewien ze tak,
    tylko pytanie, jak duza ta prowizja?

    Czy przeslanie tych pieniedzy na konto pko/inteligo bedzie bezplatne?

    Pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2003-11-14 22:46:50
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "Secio" <W...@p...gazeta.plTO>

    zlotawy wrote:
> [...]
    > jestem pewien ze tak, tylko pytanie, jak duza ta prowizja?
    >
    > Czy przeslanie tych pieniedzy na konto pko/inteligo bedzie bezplatne?

    W/g informacji podanych przez dwie niezalezne panie z PKOBP przkazywanie
    transzy kredytu na konto inteligo jest bezplatne.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 3. Data: 2003-11-15 11:02:21
    Od: "Ralf" <N...@i...pl>

    Użytkownik "zlotawy" <z...@W...onet.pl> napisał

    > czy jesli wezme kredyt studencki w pkobp, i zazycze sobie zeby pkobp
    przelewal
    > mi go na mBank, to czy wezmie jakas prowizje?
    > jak duza ta prowizja?

    0,5%
    czyli 2,30 pln

    Pozdrawiam