  • Data: 2003-11-20 21:01:21
    Temat: Kredyt samochodowy w PEKAO - ciekawostka :)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Kończę właśnie spłacam kredyt samochodowy w PEKAO. Dzisiaj z ciekawości
    poszedłem zapytać ile by mnie kosztowała wcześniejsza spłata kredytu.
    Okazało się, że musiałbym zapłacić za wcześniejszą spłatę 300zł, podczas gdy
    w sumie do końca kredytu mam ok. 100zł odsetek.
    Na moje pytanie czy mogę spłacić teraz po atrakcyjnym kursie (bo mi nikt nie
    zabroni przecież) i poczekać aż kredyt się skończy - Pani nie umiała
    odpowiedzieć :)

    --
    Przemysław Maciuszko