    From: "Grzes P." <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt mieszkaniowy w ING
    Date: Thu, 11 Apr 2002 09:42:14 +0200

    Witam wszystkich !

    Po analizie ofert kliku bankow zdecydowalimy sie z zona na wziecie kredytu
    mieszkaniowego w Banku Slaskim na zakup mieszkania z rynku wtornego . Jednym
    z argumentow bylo to, ze nie trzeba uwzgledniac dochodow z mojej firmy (zona
    ma etat, ja mam pol etatu i dzialalnosc gospodarcza), gdyz dochodzi do tego
    spora papierologia. Jednak bez dochodow z firmy mamy okolo 3 tys brutto (na
    2 osoby).
    Pytania:
    1. Czy ktos ma jakies pozytywne / negatywne doswiadczenia z tym bankiem
    odnosnie kredytow miszkaniowych?
    2. Kredyt bedzie w euro, na 60 tys / 20 lat, raty stale. Czy moze ktos z Was
    uzyskal (bedz nie) kredyt w tym banku przy podobnych parametrach?

    W przyszlym tygodniu chcemy zlozyc wniosek. Mieszkanie wstepnie mamy, ale
    nie powiedziane, ze to bedzie to. Wtedy chcemy wziac promese. Jak w
    przypadku proomesy deklaruje sie wysokosc kredytu?

    Bedze wdzieczny z kazda podpowiedz.
    Pozdrawiam serdecznie

    Grzes