  • 1. Data: 2002-10-07 05:41:32
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - prośba
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Od razu : "SORRY" jeśli temat ostatnio wielokrotnie wałkowany!

    Sprawa BARDZO PILNA - część opłat dokonałem !

    Otóż kupiłem mieszkanie !!! Po kilku latach "tułaczki" po akademikach
    a później wynajmowanych kawalerkach, kupiliśmy sobie z żonką mieszkanko.
    We Wrocku :-)
    WIELKA prośba do Was:
    Doradźcie najlepszy kredyt mieszkaniowy !
    Wartość mieszkania - 92000 (okazja, że szok ! Krzyki i taka cena !)
    Oczywiście mam wymagane 20%. I niestety niewiele więcej.
    Doradźcie, gdzie zaciągnąć kresyt ! Raczej na więcej niż niż 15 lat :-(

    PROSZĘ o jakieś info na be_er@USUŃ_poczta.onet.pl
    Czy tym "symulatorom" w Expander.pl czy Bankier.pl można "ufać" ?

  • 2. Data: 2002-10-07 06:11:42
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - prośba
    Od: "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > PROSZĘ o jakieś info na be_er@USUŃ_poczta.onet.pl
    > Czy tym "symulatorom" w Expander.pl czy Bankier.pl można "ufać" ?

    Jeśli walutowy, to pomyśl o Millenium, mają dość dobre warunki np. franki
    szwajcarskie oprocentowane na 3,92%. Niestety w tym banku, dość długo trwa
    załatwianie formalności. Jeśli złotówkowy, to może BZ/WBK.

    Pozdrawiam.
    Wojtek P.

  • 3. Data: 2002-10-07 06:17:17
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Robert K.(Beer)" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Oczywiście mam wymagane 20%. I niestety niewiele więcej.
    > Doradźcie, gdzie zaciągnąć kresyt ! Raczej na więcej niż niż 15 lat :-(

    idź do PKOBP i weź złotówkowy
    będziesz spokojnie spał (bardziej spokojnie niż w przypadku walut) no i
    będziesz się co 3 miesiące cieszył, że spada oprocentowanie.
    No i będziesz się cieszył jak nadpłacisz i nie dość, że nie policzą za
    nadpłatę kary, to jeszcze przeliczą odsetki i będziesz płacił niższe raty.
    No chyba, że trafisz na bardzo niekompetentnego pracownika, to troche się
    powkurzasz.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2002-10-07 07:17:00
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:anr8t3$t5n$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > No chyba, że trafisz na bardzo niekompetentnego pracownika, to troche się

    Z tym przeliczaniem, to czasem trzeba się upomnieć, ale i tak jest miło, bo
    w umowie jest zagwarantowane oprocentowanie zależne ściśle od WIBOR, a nie
    od widzimisię zarządu.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-10-07 08:30:26
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Ale zarząd przed standardowym terminem spłaty podnisi kurs walutowy w
    firmie.
    Proponuję przeanalizaowac ostatnie 6 mies w stosunku do NBP, + 5 dni wstecz
    i 5 dni naprzód.
    Wychodzi ciekawostka
    CEZar

  • 6. Data: 2002-10-07 08:31:22
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

  • 7. Data: 2002-10-07 08:50:39
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał:

    > idź do PKOBP i weź złotówkowy

    To raczej odpada :-(
    Spłacam z reguły 2 - 3 razy większą kasę, niż w kredytach walutowych :-(
    Dla złotówkoweg (i moich "parametrów") koszt kredytu wynosi ponad 60kilka
    tysięcy. W walutowym mam poniżej 30tys. To dużo. Wg mnie.

    Ale dzięki za info.

  • 8. Data: 2002-10-07 08:52:06
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl> napisał:
> [...]
    > szwajcarskie oprocentowane na 3,92%. Niestety w tym banku, dość długo trwa
    > załatwianie formalności. Jeśli złotówkowy, to może BZ/WBK.

    Witam !
    Właśnie "wstępnie" mój wybór padł na Millenium.
    Trochę się "boję" bo jak dotąd nie słyszałem o nich zbyt wiele dobrego.
    Brałeś u nich kredyt ?

  • 9. Data: 2002-10-07 08:56:45
    Od: "Robert K.\(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Wojtek P." <7...@f...polbox.pl> napisał:
    > Jeśli walutowy, to pomyśl o Millenium,

    Aha ! I jeszcze jedno :-(
    Wymóg posiadania u nich RORu :-(
    Chyba soczystą kasę biorą za prowadzenie nie dając niemal NIC
    w zamian. Oprocentowanie około 0, tylko ściągają kasę :-(

  • 10. Data: 2002-10-07 09:29:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Właśnie "wstępnie" mój wybór padł na Millenium.
    > Trochę się "boję" bo jak dotąd nie słyszałem o nich zbyt wiele dobrego.

    Kolega brał.
    Dochodzi opłata za :
    -prowadzenie konta
    -zlecenie stałe do spłaty kredytu
    -zlecenie stałe za ubezpieczenie kredytu
    - i chyba zl.stałe za ubezpieczenie na życie.
    Oprócz tego prowizje za przyznanie i inne.
    Grzegorz