  • Data: 2009-02-05 08:38:50
    Temat: Kredyt hipoteczny na 110% wartości mieszkania
    Od: Laszpa <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    kiedyś zapodałem podobny wątek. Wszystkim którzy mi odpisali -
    dziękuję. Owocem tego wątku była moja wizyta w DB i oferta na kredyt w
    EURO na 320.000PLN. To jest jednak maksymalna kwotą którą mogą mi
    pożyczyć (stanowiąca 110% wartości mieszkania). Czy i gdzie mogę teraz
    pytać o kredyt w obcej walucie na większą kwotę? W cytowanym wątku
    polecano mi jeszcze Pekao (bodajże) BP, ale tylko kredyt w PLN.
    Dodam jeszcze że nie posiadam i nie będę posiadał raczej środków
    własnych. Potrzebuję kredyt na 110%, co wynosi ok. 380.000PLN

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek