  • 11. Data: 2006-09-22 07:08:09
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - Polbank
    Od: "Sevi" <w...@w...pl>

    nie matemtayk tylko filolog ;-)
    wynik roznicy miedzy kursem sprzedazy i zakupu byl w komorce w Excelu,
    ktora miala format procentowy - stad takie dziwolagi procentowe wyszly
    kwoli wyjasnienia

    zamiast sie uchahwac przez ch lub h.. przyznaj lepiej, ze roznica
    kursowa w POLBANKU jest mniej korzystna i to porownujac zarowno do
    MIllenum jak i innych bankow np. MUltibanku ...

    Pozdrowka,

  • 12. Data: 2006-09-22 08:29:43
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    Kiedys ktos podawal spready walutowe dla różnych banków:

    Nordea ok.3% (wg porannych tabel, potem jest wyższy)
    Multi/mBank ok.3.6%
    Millenium ok.4.0%
    BPH ok.4,2%
    PKO BP ok.4.5%
    GE ok.5,2%
    DomBank ok.6.2%

    jak korzystasz z Excela to wykorzystaj formuły do do płatności annuitowych i
    policz sobie ile wyniesie każda stała rata (przy mocnym założeniu stałego
    kursu i stałej stopy procentowej), pamietając, że kurts wypłaty jest niższy,
    a kurs spłaty wyższy.

    Dla długiego okresu, należałoby jeszcze te wartości zdyskontować, a nie
    analizowac tylko wartości nominalne, ale z tym dajmy sobie juz spokój.

  • 13. Data: 2006-09-24 09:32:53
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "mir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ps. jak by cos bylo nie tak, zawsze mozesz kredyt przeniesc do innego banku
    > wiec nie ma sie o co martwic, a teraz jak wezmiesz u nich to dostaniesz od
    > kazdych 100tys jeszcze 4tys w gotowce.
    Ale przenosząc do innego banku musisz te pieniądze zwrócić.