  • 1. Data: 2009-04-04 11:32:56
    Temat: minus alior
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Alleluja! W historii rachunku do KK pojawił się wreszcie minus przy
    operacjach obciążeniowych. Teraz od razu widać które operacje to uznania.

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-04-04 13:07:59
    Temat: Re: minus alior
    Od: top <t...@n...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
    > Hello,
    >
    > Alleluja! W historii rachunku do KK pojawił się wreszcie minus przy
    > operacjach obciążeniowych. Teraz od razu widać które operacje to uznania.

    A ciekawe czy naprawili naliczanie odsetek na KK, czy nadal będą
    naliczać pomimo spłaty całości zadłużenia w temninie podanym na wyciągu.
    Jak za miesiąc znów zrobią taki numer, to chyba się przeproszę ze starym
    dobrym mBankiem, szczególnie że niedawno proponowali mi kartę za podpis.

  • 3. Data: 2009-04-04 19:09:20
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Hello,
    >
    > Alleluja! W historii rachunku do KK pojawił się wreszcie minus przy
    > operacjach obciążeniowych. Teraz od razu widać które operacje to uznania.

    To akurat fajnie, ale blokady dalej pokazuje zawsze 0,0 zł. Podgląd
    transakcji też słabo działa, trzeba oglądać poprzez operacje na rachunku
    technicznym (a to jest akurat znowu dla odmiany dobrze zrobione i działa
    znakomicie). Powinni się zdecydować - albo podgląd transakcji na KK i
    podgląd ruchu na rachunku technicznym i w związku z tym bałagan, albo
    niech to zintegrują w po prostu podgląd operacji na KK.

    A, no i tranakcje przez internet w Polsce np. przez Polcard, czy
    jakiegoś innego pośrednika traktowane są jako transakcje za granicą ;)

    Te blokady to jednak lipa jest... mBank i Millenium do tej pory jak dla
    mnie numer jeden w podglądach KK..

    Pozdr,
    Tomek