  • 1. Data: 2004-06-14 23:19:56
    Temat: Koszty konta w mBanku?
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Czesc ;-)
    MOze ktos mi tutaj napisac jaki jest koszt zalozenia i prowadzenia konta w
    mBanku?
    I czy trzeba wplacac tam jakas okreslona sume pieniedzy? Czy jest to
    obowiazek?

    Pozdrawiam
    KarKan

  • 2. Data: 2004-06-15 09:35:17
    Temat: Re: Koszty konta w mBanku?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > MOze ktos mi tutaj napisac jaki jest koszt zalozenia i prowadzenia
    > konta w mBanku?

    0 zł

    > I czy trzeba wplacac tam jakas okreslona sume pieniedzy? Czy jest to
    > obowiazek?

    nie

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-15 09:37:11
    Od: Laik <e...@m...pl>

    Cześć KarKan

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    > I czy trzeba wplacac tam jakas okreslona sume pieniedzy? Czy jest to
    > obowiazek?

    nie.
    --
    Laik

  • 4. Data: 2004-06-15 10:27:46
    Od: "xt600" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" wrote:

    > 0 zł

    no nie dokonca taki zerowy. Jesli by doliczyc koszty rozmow telefonicznych
    aktywujacych karte, aktywujac liste hasel, skadanie zamowienia na wydanie
    karty itp... Dosylanie kserokopii dowodu itp.. to w sumie bedzie siakies
    kilka złotych.
    Niestety nie da sie wszystkoiego zalatwic jedną rozmowa telefoniczna

    pozdrawiam
    tomek

  • 5. Data: 2004-06-15 10:43:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    xt600 <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > to w sumie bedzie siakies kilka złotych.
    > Niestety nie da sie wszystkoiego zalatwic jedną rozmowa telefoniczna

    no - bez przesady - czesc rzeczy np karte mozesz aktywowac bodaj przez
    Internet.
    Koszt jest zerowy - bo inaczej dojdziemy do paranoii, czy koszt polaczenia
    internetowego tez w to wliczyc.
    Powiedzmy, ze te rozmowy telefoniczne i znaczek i koperte - to sa koszty na
    tyle symboliczne, ze szkoda o nich wspominac.

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-15 13:07:13
    Od: "KarKan" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki wszytskim za odpowiedz.
    A czy wydanie karty kosztuje?
    I jakie wady widzicie w posiadaniu konta w mBanku?
    Pozdrawiam
    KarKan

  • 7. Data: 2004-06-15 13:09:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    KarKan <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzieki wszytskim za odpowiedz.
    > A czy wydanie karty kosztuje?
    > I jakie wady widzicie w posiadaniu konta w mBanku?
    > Pozdrawiam
    > KarKan

    Platne przelewy ;) i brak mozliwosci latwego wplacenia gotowki + korki w
    okolicach 10go kazdego miesiacach.
    Chociaz ostatnio solennie zapewniaja, ze to sie juz nie powtorzy :)

    http://www.PRnews.pl

  • 8. Data: 2004-06-15 13:13:45
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Dzieki wszytskim za odpowiedz.
    > A czy wydanie karty kosztuje?

    sprawdz sobie
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik

    > I jakie wady widzicie w posiadaniu konta w mBanku?

    W posiadaniu ? zadnych.

    MarcinP

  • 9. Data: 2004-06-15 13:25:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 15 Jun 2004 15:07:13 +0200, "KarKan" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dzieki wszytskim za odpowiedz.
    >A czy wydanie karty kosztuje?

    Nie.

    >I jakie wady widzicie w posiadaniu konta w mBanku?

    Cięzko się wpłaca gotówkę. Poza tym niekiedy zdarzają się kłopoty z
    obciążeniem - w okolicach 10 każdego miesiąca. Poza tym działa jak
    nalezy.
    --

  • 10. Data: 2004-06-15 13:28:46
    Od: "Leszek" <t...@a...pl>

    >brak mozliwosci latwego wplacenia gotowki

    A czy istnieje w ogole w mbanku mozliwosc darmowego fizycznego wplacenia
    gotowki tak jak w inteligo (przez pko)?
    Pozdr,
    Leszek