  • 1. Data: 2007-09-28 07:40:34
    Temat: Konto z bezplatnymi bankomatami
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Moglby ktos napisac ktory bank oferuje bezplatne wyplaty ze wszystkich
    bankomatow bez wzgledu na liczbe wyplat i ich kwote?
    Znalazlem dwa - bph sezam max, ale bph sie rozpada ;) i ing komfort... jest
    jeszcze jakas alternatywa?

  • 2. Data: 2007-09-28 08:32:07
    Temat: Re: Konto z bezplatnymi bankomatami
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Bard wrote:

> [...]
    > bankomatow bez wzgledu na liczbe wyplat i ich kwote?
    > Znalazlem dwa - bph sezam max, ale bph sie rozpada ;) i ing komfort...

    Poszukaj w ofercie BZWBK i Kredytbank. Z banków, które mają niskie opłaty to
    tak: VWbank (jeżeli wypłacasz więcej niż 400zł to free), Toyotabank (3
    wypłaty free/m-c), CitiOne direct (1 wyłata free/m-c)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-09-28 09:30:07
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 10:32:07 +0200, Bartosz 'xbartx' Nowakowski
    napisał(a):

    > Poszukaj w ofercie BZWBK i Kredytbank. Z banków, które mają niskie opłaty to
    > tak: VWbank (jeżeli wypłacasz więcej niż 400zł to free), Toyotabank (3
    > wypłaty free/m-c), CitiOne direct (1 wyłata free/m-c)

    To jescze do tej listy warto dodać BOŚ - 3 wypłaty za free.

  • 4. Data: 2007-09-28 10:20:40
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

    > Poszukaj w ofercie BZWBK i Kredytbank. Z banków, które mają niskie opłaty
    > tak: VWbank (jeżeli wypłacasz więcej niż 400zł to free), Toyotabank (3
    > wypłaty free/m-c), CitiOne direct (1 wyłata free/m-c)

    BZWBK i Kredytbank nie ma w ofercie konta ze wszystkimi bezplatnymi
    bankomatami i dowolna liczba wyplat... mi chodzi tylko i wylacznie o
    mozliwosc nieograniczonego podejmowania gotowki we wszystkich bankomatach i
    dowolna kwote tych wyplat... nic sie nie znajdzie? :(

  • 5. Data: 2007-09-28 10:49:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp

  • 6. Data: 2007-09-28 11:33:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bard"
> [...]
    > mozliwosc nieograniczonego podejmowania gotowki we wszystkich
    > bankomatach i dowolna kwote tych wyplat... nic sie nie znajdzie? :(

    jak nie zalozyles sobie w odpowiednim czasie e-pakietu w Fortisie to
    nie znajdziesz
    dla VE e-pakietu nadal wszystkie bankomaty są free
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-09-28 17:44:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"
> [...]
    > bankomatach i
    > dowolna kwote tych wyplat... nic sie nie znajdzie? :(

    faktycznie - konto "podróżne" przy opłacie 30 zl/mies i 2,50 za
    internetowy dostep
    daje ci wszystkie bankomaty bezprowizyjne
    tyle że w Fortisie mam to na razie 4 razy taniej
    *** blad ***

  • 8. Data: 2007-09-28 17:53:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 19:44, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    > internetowy dostep
    > daje ci wszystkie bankomaty bezprowizyjne
    > tyle że w Fortisie mam to na razie 4 razy taniej

    Ale musisz spelniac jeszcze jakies inne warunki, zeby korzystac tam z
    konta? Wchodzac z ulicy i deklarujac te 7 zl miesiecznie, nie
    dostaniesz konta w Fortisie?

    Sadze, ze sa osoby duzo podrozujace w kraju (tu chyba jakies male
    miasteczka moga wchodzic w gre, gdy ktos caly czas jezdzi po
    niewielkich miejscowosciach, nie chce kluc w oczy gotowka a
    jednoczesnie czesto moze byc zmuszony do wyplat z bankomatow roznych
    bankow spoldzielczych czy co tam sie trafilo) i za granica dla ktorych
    moze to konto Lukasa byc oplacalne

  • 9. Data: 2007-09-29 07:36:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf"

    > Ale musisz spelniac jeszcze jakies inne warunki, zeby korzystac tam
    > konta? Wchodzac z ulicy i deklarujac te 7 zl miesiecznie, nie
    > dostaniesz konta w Fortisie?

    tak było jak byl w ofercie e-pakiet, ale od roku wycofali go
    z oferty dla nowych klientow i dziala jedynie dotychczasowym
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-09-29 10:52:50
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik blad napisał:
    > Użytkownik "krzysztofsf"

    > tak było jak byl w ofercie e-pakiet, ale od roku wycofali go
    > z oferty dla nowych klientow i dziala jedynie dotychczasowym
    > *** blad ***

    Na ile oblukałem www fortisa to jest opcja bezpłatnych wypłat dla
    kombinacji Pakiet Złoty + VG albo Pakiet Platynowy. Biorąc pod uwagę
    wymagania chyba jednak taniej jest płacić prowizje.

    Jakimś tam rozwiązaniem może być też Visa kredytowa z Getina + konto z
    tanimi/darmowymi przelewami do jej częstego spłacania. Sama karta
    kosztuje miesięcznie 4,50 za obowiązkowe ubezpieczenie + 5 za obsługę
    jeżeli transakcje bezgotówkowe są mniejsze od 100 PLN.

    Przemek