  • 1. Data: 2007-09-27 21:27:23
    Temat: AIG Parasol - rejestry w mBanku i Multibanku?
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Czy ktoś ma AIG Parasol zarówno w SFI mBanku i CO w Multibanku, i działają
    mu dwa rejestry niezależnie i bezproblemowo?
    W moim przypadku próba otwarcia równolegle rejestru w SFI spowodowała że
    rejestr z Multibanku zrobił się wspólny, widoczny i tu i tam.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2007-09-27 23:10:16
    Temat: Re: AIG Parasol - rejestry w mBanku i Multibanku?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W moim przypadku próba otwarcia równolegle rejestru w SFI spowodowała że
    > rejestr z Multibanku zrobił się wspólny, widoczny i tu i tam.

    Biorąc pod uwagę, że konta w funduszach najczęściej są identyfikowane
    poprzez nr pesel, to takie kombinacje muszą rodzić problemy.

  • 3. Data: 2007-09-28 04:20:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 23:27:23 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
> [...]
    > W moim przypadku próba otwarcia równolegle rejestru w SFI spowodowała że
    > rejestr z Multibanku zrobił się wspólny, widoczny i tu i tam.

    Reklamuj, nie powinno tak być.
    Ale ja miałem podobną sytuację z CitiFunduszami.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 4. Data: 2007-09-28 08:40:15
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Dnia Thu, 27 Sep 2007 23:27:23 +0200,
    > osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    >
    > Reklamuj, nie powinno tak być.
    > Ale ja miałem podobną sytuację z CitiFunduszami.

    Przciez wiekoszosc funduszy zastrzega ze JEDNA osoba fizyczna moze miec
    jeden rejestr w danym funduszu. Czasami sie uwspolniaja jak zalozysz
    inna droga drugi czasami nie, zalezy zapewne od systemu informatycznego
    agenta transferowego.

  • 5. Data: 2007-09-28 09:12:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    [...]

    > Przciez wiekoszosc funduszy zastrzega ze JEDNA osoba fizyczna moze miec
    > jeden rejestr w danym funduszu. Czasami sie uwspolniaja jak zalozysz

    E ?
    KJ

  • 6. Data: 2007-09-28 12:30:43
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Jan Strybyszewski napisal(a):
> [...]
    > jeden rejestr w danym funduszu. Czasami sie uwspolniaja jak zalozysz
    > inna droga drugi czasami nie, zalezy zapewne od systemu

    Cos mi sie to nie widzi: mialem kiedys rownolegle po 2 rejestry tego
    samego funduszu (zarowno w PKO/CS oraz w SEB).
    Roznily sie ostatnia cyfra: 1 i 2.
    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2007-09-28 18:38:44
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    > miec jeden rejestr w danym funduszu. Czasami sie uwspolniaja jak
    > zalozysz inna droga drugi czasami nie, zalezy zapewne od systemu

    Proszę o przykłady tej "większości".
    A AIG TFI to IMHO wyjątkowo nieporadne towarzystwo. Np. mnie co jakiś czas w
    SFI pobierają prowizję i zwracają po reklamacji.

  • 8. Data: 2007-09-28 18:41:05
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Wasilewski wrote:

    > Biorąc pod uwagę, że konta w funduszach najczęściej są
    > identyfikowane poprzez nr pesel, to takie kombinacje muszą rodzić
    > problemy.

    IMHO to rejestry są identyfikowane przez swój numer, przy otwieraniu wstawia
    się w PESEL.

  • 9. Data: 2007-09-28 18:42:51
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Reklamuj, nie powinno tak być.
    > Ale ja miałem podobną sytuację z CitiFunduszami.

    Reklamowałem już, ale mam pewne doświadczenia z reklamacją w AIG TFI - to
    trwa tygodnie.

  • 10. Data: 2007-09-29 07:53:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan B. pisze:
    > Kamil Jońca wrote:
    [...]

    > Reklamowałem już, ale mam pewne doświadczenia z reklamacją w AIG TFI - to
    > trwa tygodnie.

    No u mnie to trwało coś koło roku. Reklamacje zgłaszane w mBanku i multi.
    KJ