  • 1. Data: 2004-05-18 15:21:52
    Temat: Konto walutowe w EUR - gdzie ?
    Od: "zbig2000" <z...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanko.
    W jakim wg. Was banku otworzyć konto walutowe w EURO (ewentualnie w USD) ?
    Będę go potrzebował tylko do PRZELEWÓW do USA i z powrotem.
    Chodzi mi głównie o to aby koszty przelewów i za prowadzenie konta były jak
    najniższe.
    I jeszcze jedno mBANK odpada.

    z...@w...pl

  • 2. Data: 2004-05-18 15:42:12
    Temat: Re: Konto walutowe w EUR - gdzie ?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Zerknij na DB-PBC.

  • 3. Data: 2004-05-18 19:30:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 18 May 2004 17:21:52 +0200, "zbig2000" <z...@w...pl> wrote:

    >W jakim wg. Was banku otworzyć konto walutowe w EURO (ewentualnie w USD) ?
    >Będę go potrzebował tylko do PRZELEWÓW do USA i z powrotem.

    w kierunku USA->PL tanio wychodzi Pekao SA i Nordea: 15 zł od sztuki
    przelewu. Wysyłania nie sprawdzałem.

    >Chodzi mi głównie o to aby koszty przelewów i za prowadzenie konta były jak
    >najniższe.

    za prowadzenie: 0
    --
    Jarek Andrzejewski