  • 1. Data: 2003-12-31 18:41:15
    Temat: Konto w euro
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    W jakim banku najlepiej założyć ror lub lokatę prowadzoną w euro(interesują
    mnie głównie %)?
    Mile widziany byłby odpowiednik mbanku lub VW.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2004-01-01 08:54:19
    Temat: Re: Konto w euro
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Feanor <n...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W jakim banku najlepiej założyć ror lub lokatę prowadzoną w euro(interesują
    > mnie głównie %)?
    > Mile widziany byłby odpowiednik mbanku lub VW.
    >
    > Pozdr.

    Moze MultiBank?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2004-01-01 12:07:01
    Od: z...@p...onet.pl

    > Moze MultiBank?

    Tak, - oraz GBG. Oba proponują podobne %%, czyli cieniutkie, ale na tle innych
    są chyba najlepsze.
    Jest (?) jeszcze jakiś lubelski (?), 'cukrowniczy', ale nie mam aktualnych
    danych.

  • 4. Data: 2004-01-02 17:51:22
    Od: "666" <j...@o...pl>

    I żeby jeszcze do tego można było EuoCard podczepić...
    JaC