  • 11. Data: 2004-10-06 20:49:23
    Temat: Re: Konto w DB-24 czy warto?
    Od: "eng" <e...@p...onet.pl>

    Pytanie czego oczekujesz od tego banku ???

    Duży plus to wypłata kasy za darmo z bankomatów na całym świecie. Minus to
    wysoka opłata w porównaniu do innych banków za prowadzenie konta, no i mała
    liczba placówek. Ale jeśli dużo jeździsz po świecie to ten koszt zwraca się
    przez wypłaty kasy za granicą bez prowizji. Testowałem to w USA.

    Pozdrawiam.

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest pewnie subiektywna ocena i byc moze dotyczy tylko jednego
    oddzialu.
    > Mam nadzieje, ze nie jest az tak zle...

    Sorry,

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 12. Data: 2004-10-07 08:36:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    eng wrote:
    > to ten koszt zwraca się przez wypłaty kasy za granicą bez prowizji.
    > Testowałem to w USA.

    i males autoryzacje - znam taka jedna ktora mimo kilku roznych prob w BoA
    zaden bankomat nie chcial nic wyplacic na karte DB, a na VE Fortisa owszem
    - troche zwatpilem w ta darmowosc VE DB skoro nie mozna jej uzyc :(
    *** blad ***