  • 1. Data: 2023-05-31 08:58:56
    Temat: Konto rodzicielskie gugle
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Po co guglowi przy zakładaniu konta email dla dziecka karta kredytowa rodzica, z
    pełnymi danymi imię nazwisko adres rozliczeniowy?
    To znaczy wiemy po co, big brother. Ale po co? Zostają u nich? Później "gugiel
    przeprasza za niekontrolowany wyciek..."? Jakaś inna
    droga jest? Obejście?
    D.R. to ma fajnie, wyjmie sto czternastą nieużywaną cc i jazda, ale normalny rodzic
    nie przeżyje bez inwigilacji?

  • 2. Data: 2023-05-31 10:34:28
    Temat: Re: Konto rodzicielskie gugle
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 31 maja 2023 o 08:58:59 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > droga jest? Obejście?
    > D.R. to ma fajnie, wyjmie sto czternastą nieużywaną cc i jazda, ale normalny rodzic

    Do tej pory zawsze działało "pomiń".
    Czasem trzeba okulary założyć, żeby dostrzec (ew. ctrl-u, jak kto zna html).
    Ostatnio m$ się zbezczelnił, po kolejnej makabrycznej aktualizacji zaczął pani
    księgowej
    windowsy ekranem rejestracji "konta m$".
    Trzeba na nich poszczuć unię, jakby coś takiego zrobili w urlop to bym się nie wahał.

    A serio koniecznie chcą kredytówkę?
    Może sprawdzają, czy rodzic wiarygodny, bo potem się okaże, że dziecko drugami
    handluje przez ten e-mail...

    Jak chcesz karteczkę, o której nie trzeba pamiętać:
    - citi - citikonto z debetówką i/lub kredytówka mc bp motokarta
    - kantor aliora z debetówką
    - vwfs bank z debetówką (z samochodem VW - może być nawet ogórek T1 albo kabrio
    garbus!)

    Albo, żeby googla wprawić w zdumienie:
    - mBąk - eKonto bez karty rodzica i eKonto junior z kartą dla dziecka

    A jeśli dziecko level 13+ to większość banków daje bez kosztowe konta z kartą dla
    takich nielatów, a jeszcze nawet wisienki.

  • 3. Data: 2023-05-31 10:48:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Aha, w citku oraz w mBąku dodatkowo łatwe 350zł wisienek.
    Jeśli ktoś w takiej sytuacji nadal będzie narzekał na "inwigilację", to rzeczywiście
    na nią zasługuje, a wręcz na ubezwłasnowolnienie i umieszczenie dziecka w pieczy
    zastępczej... Bo to nie jest "normalny" rodzic - choć
    z drugiej strony kto wie, co w PL jest normą, jak się ma małżonkę pracującą w
    podstawówce to,
    z opowiadań, ta "normalność" rzeczywiście kształtuje się wokół podejścia ąćkiego :(

  • 4. Data: 2023-05-31 11:34:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    podstawówce to,
    > z opowiadań, ta "normalność" rzeczywiście kształtuje się wokół podejścia ąćkiego :(

    Już tak zupełnie na boku. Próbowałem założyć konto dla dziecka na
    gmailu, ale się poddałem. To jest nieużywalne.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2023-05-31 12:13:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 31 maja 2023 o 11:41:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > Już tak zupełnie na boku. Próbowałem założyć konto dla dziecka na
    > gmailu, ale się poddałem. To jest nieużywalne.

    Hmm, sam nie używam gmaila (choć chyba jakiś adres mam) więc nie trstowałem.
    Założyłem dziecku na wp (potrzebne było do szkolnej karty miejskiej) - działa.
    Nie pamiętam, czy trzeba było się jakoś określać jako rodzic.

  • 6. Data: 2023-05-31 13:54:10
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mnie się udało po dwóch dniach walki, teraz należne mi dwa tygodnie odwyku.
    Hint: chyba łatwiej dodać wcześniej kartę (może być debetówka) do swojego konta
    rodzicielskiego gmail, pod które podpięte będzie
    dziecięce gmail, zamiast przeprowadzać weryfikację kartą w samym procesie dodawania
    konta gmail dziecka.
    Tylko teraz nie wiem, jak odłączyć kartę od konta gmail, ponoć trzeba przez wallet
    :-/.

    -----