  • 1. Data: 2004-12-09 14:38:53
    Temat: Konto firmowe w mBanku
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    Chciałbym założyć takie konto w mBanku. Moge prosić o jakies za i przeciw
    ???

    --
    VSS http://vss.lasershow.pl
    Światło i dźwięk http://www.lasershow.pl

  • 2. Data: 2004-12-09 14:44:36
    Temat: Re: Konto firmowe w mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    VSS wrote:

    > Chciałbym założyć takie konto w mBanku. Moge prosić o jakies za i
    > przeciw ???

    Za
    brak opłat za prowadzenie
    bezpłatne przelewy ZUS i US

    Przeciw
    prowizje za inne przezlewy
    Prowizje za przelewy na własne prywatne eKonto i na mBiznes
    Plus!!!!!!!!!

    Nie wiem nic np o kredycie obrotowym itp.

    Wszystko zależy od tego czego chcesz tego konta używac

  • 3. Data: 2004-12-09 17:55:09
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 09 Dec 2004 15:44:36 +0100, jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    wklepał(-a):

    >Przeciw
    >prowizje za inne przezlewy
    >Prowizje za przelewy na własne prywatne eKonto i na mBiznes
    >Plus!!!!!!!!!

    - problemy z wpłatą gotówki i wypłatą większej jej ilości (bez kombinacji z
    kontem w innym banku).

  • 4. Data: 2004-12-09 20:02:54
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości
    > Przeciw
    > prowizje za inne przezlewy
    > Prowizje za przelewy na własne prywatne eKonto i na mBiznes
    > Plus!!!!!!!!!

    co to mbiznes plus ? chodzi moze o tego emaxplus ? podobno mial byc tylko
    dla osob fizycznych ?
    a faktem jest ze przelew na mbiznes emax jest rowniez platny - co mozna
    potraktowac jak dojenie na maksa (niestety normalna cecha w mbanku) i
    szukanie jelenia ktory za to ma ochote placic

    jezeli nie jest przeszkoda topornosc serwisu w vw i oplata 36 zl rocznie za
    token - to polecilbym raczej te usluge, za mbankiem przemawia tylko i
    wylacznie mozliwosc uzyskania bezplatnego debetu w koncie firmowym do chyba
    2ooo zl, podczas gdy w vw jest to platne, ale wlasnie chyba jest promocja na
    pierwszy rok za friko (nie bede sprawdzal, bo mi sie nie chce, ale byla
    calkiem niedawno)

  • 5. Data: 2004-12-09 21:14:09
    Od: "Faf" <f...@o...pl>

    Potwierdzam wyższość VW na mBankiem w kwestii kont firmowych. Mam oba i na
    mBiznesie od wielu miesięcy - cały czas mam saldo zero. Nie likwiduję tylko
    dlatego, że musiałbym składać nowy NIP-1 i papiery w ZUS, że zlikwidowałem
    konto i jakoś lenistwo wygrywa narazie.

    Gdyby w VW polepszyli jakość obsługi klienta (ostatnie afery z tokenami i
    wiecznie zajęta infolinia) - byłoby już całkiem perfekcyjnie.

  • 6. Data: 2004-12-10 08:37:27
    Od: "VSS" <v...@l...pl>

    Faf wrote:
> [...]
    >
    > Gdyby w VW polepszyli jakość obsługi klienta (ostatnie afery z
    > tokenami i wiecznie zajęta infolinia) - byłoby już całkiem

    dziekuję za informacje, z mBankiem jestem jakgdyby związany bo w sklepie
    internetowym mam mozliwośc obsługi przez mTransfer więc dlatego chciałem tam
    załozyc konto.