  • 1. Data: 2004-12-09 10:19:56
    Temat: [VWBd] Przelewy wewnętrzne
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,

    mam pytanie do osób posiadających w VWBd Plus Konto Biznes i konto
    e-direct (ew. plus konto). Mniemam, że znajdzie się na liście
    przynajmniej jedna osoba ;-)

    Chodzi mi o następującą rzecz: otóż jak długo idzie przelew z konta
    firmowego na konto osobiste? A także, jak ta sprawa wygląda w
    przypadku przelewów pomiędzy dwiema osobami mającymi konta w VWBd?

    Wiem, że system nie jest w pełni on-line'owy, jak w przypadku
    MultiBanku czy mBanku, ale zakładam, że przelewy wewnętrzne
    realizowane są jakoś "szybciej".

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 2. Data: 2004-12-09 10:23:01
    Temat: Re: [VWBd] Przelewy wewnętrzne
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 11:19 Human Being said the following:
    [...]

    > Wiem, że system nie jest w pełni on-line'owy, jak w przypadku MultiBanku
    > czy mBanku, ale zakładam, że przelewy wewnętrzne realizowane są jakoś
    > "szybciej".

    Zdaje sie ze w godzinach 8-20 (22?) system jest online, w pozostałych
    czeka do następnego dnia roboczego.

    KJ

  • 3. Data: 2004-12-09 17:30:33
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Human Being" <p...@p...onet.pl> wrote in message
[...]

    Pytanie o kanał internetowy ?
    Ogólnie przelewy wewnętrzne 7 dni w tygodniu w godzinach +/- 8:00-20:00 są
    realizowane co +/- 20 minut.
    Jak admin ma w VW kiepski dzień albo zbyt wiele majstruje w systemie czas
    może ulec wydłużeniu.
    Jest tak z całą pewnością pomiędzy własnymi rachunkami, także pomiędzy
    kontem firmowym a osobistym i odwrotnie.
    Nie jestem pewnien jak wygląda to pomiędzy rachunaki różnych osób/firm
    mających rachunki w VW.

    Jeżeli chcesz zasilić konto firmowe z konta osobistego dla dokonania
    płatności z datą przyszłą działa następujący mechanizm:
    - wbijasz przelew na dzień dd-mm-rrrr z konta osobistego na firmowe
    - wbijasz przelew na dzień dd-mm-rrrr z konta firmowego na konto docelowe
    Ważne jest zachowanie kolejności tych operacji.
    Może pojawić się problem jeżeli taką operację zlecasz po 20:00 na dzień
    następny.

    Awaryjnie można zrobić przlew via VWlinka/linek - chodzą online.

    TomekD

  • 4. Data: 2004-12-09 17:35:24
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>