  • 11. Data: 2002-10-14 16:11:24
    Temat: Re: Konto dla studenta.
    Od: <s...@p...pl>

    a jako drugie zaloz sobie w mbanku lub w inteligo

    .:slimak:.

  • 12. Data: 2002-10-14 16:31:30
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Osobiscie polecam ING Bank Slaski mam tam konto od 2 lat i jestem happy :)

    Mam na szczescie od niedawna i zdecydowanie nie polecam :->

  • 13. Data: 2002-10-14 16:34:46
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    A można zaproponować dwa konta? :-)

    Paweł wrote:
    > Właśnie podjęłem decyzję o przeniesieniu moich oszczędności z Millenium
    > do innego banku. Interesuje mnie jakieś konto studenckie, prawdę mówiąc
    > nie najlepiej się orientuje w dostępnych na rynku ofertach. Najlepiej
    > takie konto żeby miało:
    > 1) Dostęp przez internet

    mBank, 0PLN/mies za prowadzenie, kartę VE i przelewy. Sensowne %.

    > 2) Dobrze rozbudowaną sieć bankomatów. Nie tylko w dużych miastach, ale
    > również w małych miasteczkach.

    PKO BP, 1PLN/mies za prowadzenie i kartę VE. Marne %.

    > 3) No i żeby było w miarę tanie, tzn. nie uśmiecha mi się płacenie
    > jakiejkolwiek kwoty za wyciąganie pieniędzy z ich własnego bankomatu
    > (tak jak to jest w Millenium)

    Jakieś zbójeckie to Millenium. Bankomatów PKO BP jest mnóstwo, Euronetów
    znacznie mniej, ale czasem w pożytecznych miejscach. mBank sprawdza się
    jako jako skarbonka i rozdzielnia pieniędzy - z niego zasilasz w razie
    potrzeby konto w PKO czy to przez internet, a w razie nagłej potrzeby
    przez automagiczny serwis telefoniczny.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 14. Data: 2002-10-14 16:45:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PKO BP, 1PLN/mies za prowadzenie i kartę VE. Marne %.

    To lepiej za 3 zlote studenckie ePKO

  • 15. Data: 2002-10-15 14:21:41
    Od: <s...@p...pl>

    > Mam na szczescie od niedawna i zdecydowanie nie polecam :->

    czemu?

  • 16. Data: 2002-10-15 16:39:46
    Od: g...@p...onet.pl

    w BZ WBK dla BZ WBK jest za darmo konto i kanaly - jakby nie oprocentowanie to
    prawie jak mBank ;-) w sumie wazne jest gdzie studiujesz (bliskosc i gestosc
    sieci bankomatow w danym miescie) i skad jestes (pisales cos o malym
    miasteczku) i czy tam jest bankomat (bankomaty) - banku ktory wybrales.
    W calym kraju to chyba jedynie PKO BP ma dobra oferte (i juz wkrotce Inteligo;-)

  • 17. Data: 2002-10-16 23:26:23
    Od: "Natalia" <n...@S...go2.pl>

    Użytkownik <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Osobiscie polecam ING Bank Slaski mam tam konto od 2 lat i jestem happy :)
    >
    > Pozdrawiam
    > .:slimak:.

    Mam konto w ING BSK od trzech lat, jestem bardzo zadowolona, 2 PLN
    miesiecznie, przez internet przelewy za darmo, raz w miesiacu wyciag za
    darmo, zyc nie umierac!!!
    Pozdrawiam,
    Natka

  • 18. Data: 2002-10-22 14:37:30
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002, Artur Gawryszczak wrote:

    > PKO BP, 1PLN/mies za prowadzenie i kartę VE.

    Karta za 15 zl. Tylko pierwsza darmowa.
    M.

  • 19. Data: 2002-10-22 20:53:58
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Michal Sawicki wrote:

    > Karta za 15 zl. Tylko pierwsza darmowa.

    A, fakt, zapomłem detalu. Ale w TOiP piszą że 10. Zresztą po 2 latach
    wiele się może na rynku zmienić i warto będzie skorzystać z oferty
    jakiegoś innego banku :)

    BTW to jakby się zamkło konto w PKO BP i otwarło w innym oddziale to oni
    by się połapali, czy nie i byłaby znów "pierwsza" karta?
    Bo dawniej to ja jakoś dzięki ichniemu systemowi komputerowemu miałem
    przez ponad rok u nich równolegle dwie karty (Express i VE/Ekspress) i
    każda z nich była jedyną kartą do tego konta i bodajże drugą w
    kolejności, czy może jedna z nich była drugą pierwszą ... nie rozumiem
    tego dokładnie, a panie z okienka nie rozumiały też i skoro nie wiązało
    się to dla nie z połatami to nie chciało mi się wnikać w tą materię :-) )

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 20. Data: 2002-10-23 05:46:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    .it.pw.edu.pl...

    > Karta za 15 zl. Tylko pierwsza darmowa.

    Nie za 15zl tylko za 10zl i to co dwa lata (to jest oplata za wydanie, nie
    za uzytkowanie).

    --
    Pozdrowienia
    ---