  • 1. Data: 2005-11-07 18:57:00
    Temat: Konto dla dzialalnosci gosp.
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Z tego co sie zdazylem zorientowac (dosc pobieznie) nie ma obowiazku
    zakladani dodatkowego konta dla potrzeb prowadzenia dzialalnosci gosp -
    mozna do tego celu korzystac z posiadanego roru. Czy tak rzeczywiscie jest?
    Posiadam konto w bphu (Sezam Inwestor), moze sa inne przeslanki za otwarciem
    dodatkowego konta?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-11-08 09:06:24
    Temat: Re: Konto dla dzialalnosci gosp.
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >mozna do tego celu korzystac z posiadanego roru. Czy tak rzeczywiscie jest?
    >Posiadam konto w bphu (Sezam Inwestor), moze sa inne przeslanki za

    Wg mnie jest taki wymog w przepisach o dzialalnosci gospodarczej,
    ale najlepiej zadaj to pytanie na grupie pl.soc.prawo.podatki

    pozdr. Tadeusz

  • 3. Data: 2005-11-08 10:13:59
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    >Z tego co sie zdazylem zorientowac (dosc pobieznie) nie ma obowiazku
    >zakladani dodatkowego konta dla potrzeb prowadzenia dzialalnosci gosp -
    >mozna do tego celu korzystac z posiadanego roru. Czy tak rzeczywiscie jest?

    Od strony skarbowej - raczej nie ma takiego wymogu (osoba musi posiadac
    konto - ale raczej nie jest podane jakie to ma byc konto), natomiast sprawdz
    od strony banku - czy w umowie nie ma zapisu ze nie mozna go uzywac do
    rozliczen zwiazanych z prowadzeniem dzialanosci gosp.

    Pozdr.,
    Piotr