  • 1. Data: 2004-05-30 19:50:12
    Temat: Konto bankowe w UE
    Od: "Przemo" <f...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow,

    Interesuje mnie zalozenie konta bankowego w Szwajcarii lub UK. Mieszkam i zycje
    w Polsce wiec raczej nie chce mi sie jechac do ktorys z tych krajow tylko po
    zalozenie konta. Chcialbym zalozyc konto na zasadzie wypelnienia wniosku przez
    Internet i dostarczonej umowy przez kuriera (tak jak ma mBank).
    Czy jest to wogule mozliwe/legalne? jesli tak ... prosze o podanie linkow do
    kilku takich bankow.

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 2. Data: 2004-05-30 20:19:01
    Temat: Re: Konto bankowe w UE
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemo <f...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy jest to wogule mozliwe/legalne? jesli tak ... prosze o podanie
    > linkow do kilku takich bankow.

    Jaka kwota dysponujesz - czyli jakie sredne saldo moglbys tam utrzymywac -
    miej wiecej.
    Ta odpowiedz baaardzo duzo moze wniesc do sensu zakladania takiego konta.
    P.s. O kurierach zapomnij. (no chybam, ze jestes dziany, ale zakladam, ze
    nie jestes, hehehe)(

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-30 22:09:44
    Od: "Przemo" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > P.s. O kurierach zapomnij. (no chybam, ze jestes dziany, ale zakladam, ze

    kwota nie duza od 500 do 5000 EUR

  • 4. Data: 2004-05-31 07:40:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemo <f...@p...onet.pl> wrote:
    > kwota nie duza od 500 do 5000 EUR

    Jesli bardziej w strone 5 tys Euro to nie pogardza, ale i tak nie obedzie
    sie bez wizyty. (najszybciej, najpewniej).
    Aczkolwiek - przeszukaj archiwum.
    P.S. I nastaw sie na oplaty za prowadzenia konta ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-06-04 11:34:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c9ennb$lum$1@news.onet.pl...

    > Jesli bardziej w strone 5 tys Euro to nie pogardza, ale i tak nie obedzie
    > sie bez wizyty. (najszybciej, najpewniej).
    > Aczkolwiek - przeszukaj archiwum.
    > P.S. I nastaw sie na oplaty za prowadzenia konta ;)

    A jeśli by to było 50.000, to sytuacja jakoś diametralnie się zmienia?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-04 12:02:36
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > A jeśli by to było 50.000, to sytuacja jakoś diametralnie się zmienia?

    Raczej nie. W niemczech banki są strasznie zacofane. Pewnie dlatego od jakiegos
    czasu baaaardzo popularny (dlatego, ze darmowy i daje dobre %%) jest ING direct,
    pod nazwa www.diba.de