  • 1. Data: 2004-05-30 21:01:10
    Temat: Terminale PolCard
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Od pewnego czasu PolCard zaczyal instalowac nowe terminale - o ile udalo mi sie
    zanalezc dobry model to jest to:

    http://www.verifone.com/products/terminals/counterto
    p/3700.html

    Moze ktos wie, czy planuja takze wymieniac na masowa skale wczesniejsze modele,
    czy tylko w nowych punktach beda one instalowane?

    No i jakie plany ma Pekao? Choc IMHO terminale Citka wygladaja tez jak z
    demobilu :D

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-06-01 18:49:38
    Temat: Re: Terminale PolCard
    Od: "Tomasz " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JaKi <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    modele,

    > czy tylko w nowych punktach beda one instalowane?

    Wydaje mi się że sporo zainwestowali w te "stare" i ciężko (biznesowo) się z
    nimi rozstać. Muszą się zamortyzować.
    Choć ostatnio w PolCardzie sporo zmian było i sporo może się tam ciekawego
    dziać.

    Tomasz
    <NOTO>