  • 1. Data: 2004-05-30 17:37:18
    Temat: Re: Inteligo ?
    Od: "wiesniak" <w...@o...pl>

    DJ
    tu wszyscy maja po kilka ...
    i psiocza na kazde
    wracaj do trabanta
    ;-)

    Użytkownik "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c9d6c4$ub0$1@opal.futuro.pl...
    > Posiadam konto indywidualne juz prawie dopiete na ostatni guzik... :)
    Czekam

  • 3. Data: 2004-05-30 18:08:50
    Od: "tomaszek" <t...@N...gazeta.pl>

    > Czekam

    Konto jest OK, oplaty niskie, bardzo duzo bankomatow - wlasciwie wszedzie i
    to wlasnie dla nich mam to konto.
    Jedynym minusem jest czasami brak dostepu do srodkow w bankomacie - objawia
    sie to tym, ze kasy nie dostaniesz ale system blokuje kwote, ktora chcesz
    wyplacic. Taka blokada wisi przynajmniej tydzien . I nie ma do niej dostepu.

    Nie wiem, jaki bedzie efekt zmasowanego ladowania posiadaczy konta e-pko. 1
    czerwca (a podejrzewam ze przez najblizsze dni takze) moze byc takich
    niespodzianek wiecej.

  • 4. Data: 2004-05-30 21:23:08
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik ..:: Miłosz ::.. napisał:

> [...]
    > tego konta powiedziec ? Krotko i na temat ? Jest dobrze ? Jest zadowolony ?

    Bardzo dobre konto, doskonaly system www, darmowa infolinia, najlepsze
    na rynku powiadomienia. Troche kosztuje, ale za jakosc sie placi.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-05-30 21:51:11
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" napisał w wiadomości

    > Bardzo dobre konto, doskonaly system www, darmowa infolinia, najlepsze
    > na rynku powiadomienia. Troche kosztuje, ale za jakosc sie placi.

    Jednym slowem lepsze od mBanku ? ;) Bo juz dostalem umowe od mBanku, i nie
    wiem czy odsylac... :]

  • 6. Data: 2004-05-30 21:52:25
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "wiesniak" napisał w wiadomości

    > DJ

    Wiesniaku, odpisuj pod postem i ja wracam do Trabanta... :)

    > tu wszyscy maja po kilka ...
    > i psiocza na kazde

    Aha... :)

    > wracaj do trabanta
    > ;-)

    OK, nie mam zamiaru byc stalym pisownikiem bankowym... ;)

  • 7. Data: 2004-05-30 21:55:37
    Od: "tomaszek" <t...@N...gazeta.pl>

    > Jednym slowem lepsze od mBanku ? ;) Bo juz dostalem umowe od mBanku, i nie
    > wiem czy odsylac... :]

    W Inteligo konto jest OK ale na razie nie bedzie kart kredytowych. Jesli ci
    zalzy na najmniejszych oplatach to mBank bedzie lepszy.

    Mam oba konta i powoli sklaniam sie ku Inteligo mimo nieco wyzszych oplat.

  • 8. Data: 2004-05-30 22:06:53
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "tomaszek" napisał w wiadomości

    > W Inteligo konto jest OK ale na razie nie bedzie kart kredytowych. Jesli
    ci
    > zalzy na najmniejszych oplatach to mBank bedzie lepszy.

    Chodzi mi oto ze moge raz dwa wplacic i raz dwa wyplacic... Placic w necie
    szybko itd...

  • 9. Data: 2004-05-30 22:27:28
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 May 2004 23:23:08 +0200, Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    wklepał(-a):

    >Bardzo dobre konto, doskonaly system www, darmowa infolinia, najlepsze
    >na rynku powiadomienia. Troche kosztuje, ale za jakosc sie placi.

    Jak na bank internetowy to słabe oprocentowanie, lokaty tak samo. Pod tym
    względem mBank wygląda lepiej, ma poza tym szerszą ofertę funduszy
    inwestycyjnych.

  • 10. Data: 2004-05-31 09:52:06
    Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com>

    Użytkownik "tomaszek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zalzy na najmniejszych oplatach to mBank bedzie lepszy.
    >
    > Mam oba konta i powoli sklaniam sie ku Inteligo mimo nieco wyzszych oplat.

    A możesz podać w punktach powody? Bo ja też muszę się na coś zdecydować, a
    że mam też konto w marmurze pko bp, to pomyślałem, o mBanku. A dlaczego nie
    multiBank na przykład?

    T.