  • 1. Data: 2007-01-31 13:39:43
    Temat: cos nie tak ze stroną mbanku
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    Wyjątkowo wolno ładuje mi się strona mbanku www.mbank.pl (nawet kilka min).
    Zastanawiam się czy to nie jakiś trojan ?
    Inne strony ładują się w ciągu sekund min. strona inteligo.

  • 2. Data: 2007-01-31 13:50:30
    Temat: Re: cos nie tak ze stroną mbanku
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wyjątkowo wolno ładuje mi się strona mbanku www.mbank.pl (nawet kilka min).
    > Zastanawiam się czy to nie jakiś trojan ?
    > Inne strony ładują się w ciągu sekund min. strona inteligo.

    u mnie mBank w porządku ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-31 13:56:39
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    > u mnie mBank w porządku ;-))
    To co moze być przyczyną? Wszystkie www smigaja , tylko z ta jedna nie
    działa albo wgrywa sie koszmaaarnie wolno :(

  • 4. Data: 2007-01-31 13:57:06
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wykalaczka wrote:
    > To co moze być przyczyną? Wszystkie www smigaja , tylko z ta jedna nie
    > działa albo wgrywa sie koszmaaarnie wolno :(

    Od jakiego oparatora masz swoje łącze internetowe?

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-01-31 14:08:53
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

  • 6. Data: 2007-01-31 14:24:07
    Od: "Roman K." <K...@a...pl>

    > Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    > gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

    A nie masz może jakiejś innej przeglądarki np. Firefox`a ? Rzeczywiście
    wygląda to podejrzanie. Tak jakby się coś dodatkowego ładowało.

  • 7. Data: 2007-01-31 14:26:34
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Wykalaczka wrote:
    > Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    > gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

    Ostatnio tutaj na grupie był dosyć takie długi i burzliwy wątek.
    Generalnie wyszło, że problemy były przy łączeniu z neostradą ale
    komputer był zawirusowany to ciężko wyczuć. Sprawdź w innych przeglądarkach:
    www.firefox.pl
    www.opera.com

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-01-31 17:14:03
    Temat: Re: cos nie tak ze stron? mbanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Jan 2007 15:08:53 +0100, "Wykalaczka" <m...@o...pl>
    wklepał(-a):

    >Myśle, że to raczej nie wina operatora. Zauwazyłem jeszcze coś dziwnego ,
    >gdy wchodzę na stronę mbanku to iexplorer obciąza procesor w 100%

    Jak masz starego kompa, to mogą go wykańczać reklamy we Flashu. :)

  • 9. Data: 2007-01-31 17:31:32
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    > A nie masz może jakiejś innej przeglądarki np. Firefox`a ?
    > Rzeczywiście wygląda to podejrzanie. Tak jakby się coś dodatkowego
    > ładowało.

    Mam Firefox'a zainstalowanego ale go nie uzywałem. Sprawdziłem i pod
    Firefoxem wszystko działa jak nalezy!
    Trudno... trzeba się będzie z IE pozegnać :)

  • 10. Data: 2007-01-31 17:34:09
    Od: "Wykalaczka" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:epq8up$k2c$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > Generalnie wyszło, że problemy były przy łączeniu z neostradą ale komputer
    > był zawirusowany to ciężko wyczuć. Sprawdź w innych przeglądarkach:

    Nie mam neostrady .
    Pod firefoxem i opera wszystko działa jak należy.