  • 1. Data: 2005-11-20 11:34:18
    Temat: Konkurencja dla SFI w mB albo CO w Multi?
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Czy jest w Polsce jakis bank ktory by oferowal sprzedaz funduszy
    inwestycyjnych na warunkach konkurencyjncyh do tego w
    SFI mBanku lub Centrum Oszczedzania Multibanku, czyli ogolnie BRE?
    Chodzi mi o brak prowizji za nabycie/odkupienie, nawet jezeli beda
    wprowadzone jakies minimalne okresy trzymania jednostek uczestnictwa,
    np. prowizja nie jest pobierana jezeli jednostki nie zostana umorzone przez
    6 miesiecy.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-20 12:36:24
    Temat: Re: Konkurencja dla SFI w mB albo CO w Multi?
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2005 12:34:18 +0100, Marcin napisal/a:
> [...]
    > minimalne okresy trzymania jednostek uczestnictwa, np. prowizja nie jest
    > pobierana jezeli jednostki nie zostana umorzone przez 6 miesiecy.
    W takim wypadku(trzymanie jednostek przez pewien czas, zazwyczaj 6 lub 12
    miesięcy) zazwyczaj nie jest pobierana prowizja za umorzenie.
    Przy prowizji za nabycie w takim wypadku nie wiadomo by
    było ile mają przydzielić jednostek na początku.

    --
    Krzysztof Lerski