  • 1. Data: 2005-11-19 22:26:55
    Temat: Czek w GBP
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    Witam
    Posiadam czek w GBP wystawiony dla mnie - gdzie mogę go spieniężyć w Polsce
    ponosząc możliwie najniższe koszta oraz (mniej istotne) odebrać należność w
    GBP?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-11-19 22:41:17
    Temat: Re: Czek w GBP
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > Posiadam czek w GBP wystawiony dla mnie - gdzie mogę go spieniężyć w Polsce
    > ponosząc możliwie najniższe koszta oraz (mniej istotne) odebrać należność w
    > GBP?

    Zapomniałem dodać że został wystawiony w Anglii

  • 3. Data: 2005-11-20 10:42:27
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dlo9kc$qtk$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapomniałem dodać że został wystawiony w Anglii

    Byl juz watek na grupie.
    Zalezy na jaka kwote jest ten czek bo w Polsce bedziesz musial zaplacic
    prowizje i poczekac az sprawdza czek a to moze potrwac dluzej niz 2-3
    tygodnie z tego co sie orientuje.

    Znajdz kogos w UKju aby Ci czek zrealizowal i przywiozl do Polszy

  • 4. Data: 2005-11-20 21:27:43
    Od: fly <y...@N...pl>

    lysiejacy napisał(a):
> [...]
    > ponosząc możliwie najniższe koszta oraz (mniej istotne) odebrać należność w
    -
    w WBK 25 prowizja i okolo 5 tygodni,
    PKO BP 19.5 prowizja +zwrotna kaucja 25 euro,
    pisze o czekach inkaso.. czy jakos tak.. od osob prywatnych..

    pozdrf.fly

  • 5. Data: 2005-11-20 22:02:19
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    fly wrote:
> [...]
    Pekao sa:
    Prowizja 1,5% jak masz tam konto, 2% jak nie masz, jednak nie mniej niż
    20zł i nie więcej niż 1000zł.
    Czeka się 5-6 tygodni, jednak zdaża się i 7.

    Pozdrawiam
    @

  • 6. Data: 2005-11-22 18:39:00
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    Użytkownik "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dlo8pd$n8e$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Polsce
    > ponosząc możliwie najniższe koszta oraz (mniej istotne) odebrać należność

    W BPS 10zł - ok. 4tygodni - polecam!

  • 7. Data: 2005-11-24 22:05:05
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    oferta bzwbk okazała się najlepsza - 25zł stała opłata i brak dodatkowych
    opłat

    citi - 1% ale jakies mamrotanie o nieznanych kosztach bankow zagarnicznych, a
    znajac ich - skoro o tym mowia - duze ryzyko ze rzeczywiscie wystapia
    pekao - 1% +koniecznosc otwierania rachunku walutowego na min 3 miesiace
    (inaczej kara 35zl) - niepotzrebne zawracanie glowy
    pko bp - 1% ale 25 euro kaucji na ewentualne dodatkowe koszta eee...
    bph - trafilem na niezbyt kompetentnego "pana"
    bos - "odchodzi sie dzis od czekow - to przezytek - nie prowadzimy juz tej
    uslugi" (??)
    pozdrawiam wszystkich