eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunikat Inteligo › Komunikat Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "minik" <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Komunikat Inteligo
    Date: Tue, 19 Feb 2002 00:05:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 8
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <a4s1j6$msj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1014073766 23443 213.76.244.131 (18 Feb 2002 23:09:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2002 23:09:26 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:164446
    [ ukryj nagłówki ]

    Inteligo zmienilo chyba komunikat ktory pojawia sie w przypadku proby
    zalogowania podczas przetwarzania. Dawniej bylo cos o przekroczonym czasie.
    Przed chwila byl nastepujacy:
    "W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW. Skontaktuj
    się z naszym Konsultantem pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 535 67 89.
    Przepraszamy."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1