  • 1. Data: 2005-02-07 19:41:21
    Temat: Kolejny rozbój w biały dzień ....
    Od: ML <n...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,

    Pogoda tutaj u nas w Krakowie mrożna, ale ja nie o tym. Dawno, dawno
    temu marna imitacja Rzeczpospolitej namówiła ludzi do zakładania
    książeczek mieszkaniowych. Pieniadze były wpłacana na to dość duże,
    oczywiście biorąc pod uwagę tamtejsze relacje. Teraz, Trzecia
    Rzeczpospolita kolejny raz powiedziała co mysli o Obywatelach i wypłaca
    jakieś smieszne pieniadze. Czy ktoś z Was słyszał cos na temat finałów
    sądowych takich spraw ?. Do mnie dotarły kiedyś wiadomości, że ktoś udał
    sie z tym skandalem do sądu i wygrał wcale nie małe pieniadze. Proszę o
    odpowiedż - jesli ktoś ma pamięć lepszą niz ja.

    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-07 20:13:30
    Temat: Re: Kolejny rozbój w biały dzień ....
    Od: "AB" <A...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ML" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygrał wcale nie małe pieniadze. Proszę o odpowiedż - jesli ktoś ma pamięć

    No jesli to, co tam w czasach marnej imitacji wplacano na te ksiazeczki
    to byly pieniadze, to na pewno masz szanse w sadzie....
    Chociaz watpie......

  • 3. Data: 2005-02-07 22:16:10
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *AB* napisał(a):

    > No jesli to, co tam w czasach marnej imitacji wplacano na te ksiazeczki
    > to byly pieniadze, to na pewno masz szanse w sadzie....
    > Chociaz watpie......

    Ma szanse chociaż wątpisz? ;-)

    Gree

  • 4. Data: 2005-02-07 22:32:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ML napisał(a):
> [...]
    > Rzeczpospolita kolejny raz powiedziała co mysli o Obywatelach i wypłaca
    > jakieś smieszne pieniadze. Czy ktoś z Was słyszał cos na temat finałów

    A czego chciałbyś dochodzić przed sądem?

    KG

  • 5. Data: 2005-02-07 22:35:43
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    Dnia 02/07/2005 11:16 PM, Użytkownik Gree napisał:

    > Ma szanse chociaż wątpisz? ;-)

    Nie czytasz uwaznie :)

    Na pewno ma szanse, chociaz watpi :)

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2005-02-08 09:12:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > ktoś udał sie z tym skandalem do sądu i wygrał wcale nie małe
    > pieniadze. Proszę o odpowiedż - jesli ktoś ma pamięć lepszą

    Pociesz się, że z książeczką masz szanse coś niecoś odzyskać - kupując
    jakieś mieszkanie dostajesz premię gwarancyjną.

    Ludzie którzy w czasach PRLu ulokowali swoje pieniądze w bankach - na
    lokatach, kontach itp - tej pociechy nie mieli.