  • 1. Data: 2005-02-07 14:16:41
    Temat: Euronet
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    Ale to fajna siec jest...

    (1) Bankomat na Placu Konstytucji (DC) wyłaczony (zreszta juz od dawna) -
    ciekawe po co tam stoi...

    (2) Bankomat na Marszałkowskiej (kolo kina Polonia) niby działa karte
    pobiera i wydaje, ale nic nie wyswietla :)

    Fajna ta sieć Euronet, wspolczuje szczerze tym, ktorzy sa na nia skazani...
    przez wzglad na Glenn nie wymienie tej nazwy :)))

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2005-02-07 14:40:54
    Temat: Re: Euronet
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ said the following On 2005-02-07 15:16:
    [...]

    > Fajna ta sieć Euronet, wspolczuje szczerze tym, ktorzy sa na nia skazani...
    > przez wzglad na Glenn nie wymienie tej nazwy :)))

    A to w tej chwili jest bank, który używa _tylko_ Euronetu ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-02-07 14:56:44
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 07 Feb 2005 15:40:54 +0100, w <c...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A to w tej chwili jest bank, który używa _tylko_ Euronetu ?

    Citi?

  • 4. Data: 2005-02-07 15:06:10
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A to w tej chwili jest bank, który używa _tylko_ Euronetu ?

    Citi?

    jasne, bo Citi nie ma swoich (szczególnie w Warszawie)

  • 5. Data: 2005-02-07 15:07:55
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-02-07 15:16:25
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 07 Feb 2005 16:07:55 +0100, w <cu8086$6fa$1@news.onet.pl>, Mithos
    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(-a):

    > ?

    Nie widziałem bankomatów Citi (chyba że przy oddziałach) :P

  • 7. Data: 2005-02-07 15:19:50
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Radoslaw P. napisał:

    > Nie widziałem bankomatów Citi (chyba że przy oddziałach) :P

    To nie wystarcza ? Znaczna czesc bankow ma bankomaty tylko przy
    oddzialach. A przeciez oddzialow Citi jest pelno i sa zawsze w idealnych
    lokalizacjach.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-02-07 15:27:11
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    > To nie wystarcza ? Znaczna czesc bankow ma bankomaty tylko przy
    > oddzialach. A przeciez oddzialow Citi jest pelno i sa zawsze w idealnych
    > lokalizacjach.

    A poza tym 2 zapsute bankomaty i to tylko w Wawie jeszcze o niczym nie
    świadczy....

    Pozdr
    Onzo (nie citi user;) )

  • 9. Data: 2005-02-07 15:37:29
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > A poza tym 2 zapsute bankomaty i to tylko w Wawie jeszcze o niczym nie
    > świadczy....

    Oczywiscie, ze nie, ale wkur*ic moze, nieprawdaz ?

    MAd Hat
    ter

  • 10. Data: 2005-02-07 15:53:14
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > A to w tej chwili jest bank, który używa _tylko_ Euronetu ?

    mBank

    --
    planujesz dziecko ??