  • 11. Data: 2005-06-13 20:53:23
    Temat: Re: Kolega z Ameryki....
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 22:42:04 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Moze VW Bank direct mu bedzie odpowiadal, skoro konto chce miec
    tymczasowo
    >to dzieki tej promocji: http://promocja.ir.pl przez pol roku konto bedzie
    >mial za darmo wraz ze wszystkimi darmowymi uslugami.
    >
    >A gdzie on w VW te dolary wpłaci co ?

    Przelewem na konto, ktore otworzy w VW i mu je przewalutuja na zlotowki.
    Nie pisal przeciez, ze chodzi o gotowke, zalozylem, ze o dewizy, bo kto w
    dzisiejszych czasach gotowke wozi?

  • 12. Data: 2005-06-13 20:54:58
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 22:44:51 +0200, "Marcin_P." <n...@o...pl>
    wrote:

    >Może VW Bank (ciach) przez pol roku konto bedzie mial za darmo wraz ze
    >wszystkimi darmowymi uslugami.
    >
    >Jak już pisałem nie za darmo tylko bank zwróci po pół roku opłaty.

    Owszem, ale efekt ostateczny jest taki, ze bedzie za darmo.

  • 13. Data: 2005-06-13 20:56:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Przelewem na konto, ktore otworzy w VW i mu je przewalutuja na zlotowki.
    > Nie pisal przeciez, ze chodzi o gotowke, zalozylem, ze o dewizy, bo kto
    > w dzisiejszych czasach gotowke wozi?

    I za ten przelew zapłaci jeszcze ze 40 dolarów.
    Jakiś mało kumaty ten amerykanin.

  • 14. Data: 2005-06-13 21:02:28
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 13 Jun 2005 15:56:20 -0500, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:

    >I za ten przelew zapłaci jeszcze ze 40 dolarów.

    We wszystkich bankach w Ameryce sa takie drogiew przelewy?

  • 15. Data: 2005-06-13 21:09:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > We wszystkich bankach w Ameryce sa takie drogiew przelewy?

    W większości tak> Można kombinować, parę przykładów już tu było.
    Po za tym swoje też złupią banki pośredniczące.

  • 16. Data: 2005-06-13 21:35:46
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >1) Nie musiał płacić extra za bycie a obcokrajowcem
    >2) Miał dostęp online
    >3) Nie płacił fortuny co miesi?c
    Z powyzszymi nie bedzie problemu raczej.

    >4) Mógł wpłacić dolary i żeby były one wymienione korzystnie na złotówki.
    Multibank i Nordea, maja zdaje sie najlepsze kursy wymiany. Wystarczy
    wejsc na strony bankow i zobaczyc jak u nich wyglada historia kursow.

    >5) Miał kartę debetow?
    W pln?

    >6) Mógł przelać korzystnie pieni?dze z USA na konto w tym banku
    W jakim sensie korzystnie? Mozna przelac na konto w walutowe (Multi,
    Nordea, Citi i inne), a pozniej wyplacic gotowke. Wyjdzie tylko oplata
    za przelew z US, ale to juz zalezy od tamtejszego banku i bankow
    korespondencyjnych po drodze.

    Pzdr.
    Lack

  • 17. Data: 2005-06-13 21:40:23
    Od: zet <z...@z...pl>

    Przepraszam ale jak Amerykanin nie ma żadnej karty płatniczej to chyba
    jest portorykaninem który handluje narkotykami.

  • 18. Data: 2005-06-13 21:42:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michael Lynx" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma karty. Ma gotówkę której nie chce trzymać w domu i chce korzystnie
    > wymienić.

    Zawsze uwazalem ze USA to kraj zacofany.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2005-06-13 21:58:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Zawsze uwazalem ze USA to kraj zacofany.

    oj tak tak

  • 20. Data: 2005-06-13 22:02:17
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-06-13 zet napisał(a);

    > Przepraszam ale jak Amerykanin nie ma żadnej karty płatniczej to
    > chyba jest portorykaninem który handluje narkotykami.

    Portorykanczykiem! Z WIELKIEJ LITERY! A poza tym takie sa czasy, ze
    jak handluje narkotykami (szczegolnie jak je eksportuje do Europy) to
    pewnie ma, i to platynowa :P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com