  • 1. Data: 2005-06-13 18:53:25
    Temat: MasterCard OneSMARTTMPayPassTM najbardziej innowacyjnym rozwiązaniem płatniczym roku 2004
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MasterCard OneSMARTTMPayPassTM - bezstykowa technologia organizacji
    płatniczej MasterCard International, została uznana przez Europejskie
    Stowarzyszenie Konsultantów ds. Płatności (European Payments Consulting
    Association) oraz magazyn European Card Review za najbardziej innowacyjny
    produkt płatniczy 2004 roku. Nowe rozwiązanie, wykorzystując wbudowane w
    kartę płatniczą mikroprocesor oraz antenę, umożliwia realizację transakcji
    płatniczych drogą bezprzewodową w sposób gwarantujący jej całkowite
    bezpieczeństwo
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,11871

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-06-14 11:35:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> [...]
    > umożliwia realizację transakcji płatniczych drogą bezprzewodową w sposób
    > gwarantujący jej całkowite bezpieczeństwo

    Trochę o tych kartach w artykule -
    http://priv.twoje-sudety.pl/~krystek/karty-emv_paypa
    ss.jpg

    K.

  • 3. Data: 2005-06-14 11:48:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krystek napisał:

    > Trochę o tych kartach w artykule -
    > http://priv.twoje-sudety.pl/~krystek/karty-emv_paypa
    ss.jpg

    No piknie. Zalozmy, ze mam w portfelu 2 takie karty. Podchodze do
    czytnika, ten wylapuje obie i co, bede mial wybor, z ktorej skorzystac,
    czy skasuje pierwsza z brzegu? ;-)

    Swoja droga ciekawe jaki bedzie zasieg. Jesli np. pol metra, to
    powyzszy problem wcale nie jest wydumany.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-06-14 14:34:07
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 13:48:15 +0200, Bartol Partol napisal/a:

> [...]
    > czy skasuje pierwsza z brzegu? ;-)
    >
    > Swoja droga ciekawe jaki bedzie zasieg. Jesli np. pol metra, to powyzszy
    Sądzę, że zasięg będzie ograniczony do kilkunastu max.
    kilkudziesięciu centymetrów. Więc kartę trzeba będzie wyjac z
    portfela i zblizyc ją do czytnika(moze i w portfelu jesli nie będzie
    się miało innej karty). Jesli czytnik wyłapia dwie karty to wykrzyczy że
    jest błąd i nie zrealizuje transakcji w ogóle - jesli już to gorsza
    sytuacja może być wtedy gdy z dwóch kart wyłapie jedną a kurat nie
    tą co chcemy.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 5. Data: 2005-06-14 15:45:21
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krzysztof Lerski napisał:

    > Sądzę, że zasięg będzie ograniczony do kilkunastu max.

    Tez tak mi sie wydaje. Tym bardziej, ze karty nie maja zasilania i
    potrzebuja pola odpowiedniego, zeby sie cos wyindukowalo. A takie pole
    nie moze byc za silne, wiec zasieg ma maly.

> [...]
    > jest błąd i nie zrealizuje transakcji w ogóle - jesli już to gorsza
    > sytuacja może być wtedy gdy z dwóch kart wyłapie jedną a kurat nie

    No wlasnie. Trzeba bedzie kiedys sporbowac. ;-)

    Bartol