  • 1. Data: 2005-06-13 20:00:59
    Temat: e-sezam BPH pokazuje głupoty
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    dziś robiłem przelewy i wypłacałem gotówke w bankomacie a e-sezam pokazuje
    mi dostępne z piątku z datą dzisiejszą. tylko przelewać kasę do innego
    banku.

    Czy macie tez ten problem czy tylko ja jestem takim "szcześliwcem"

    ps ciekawe czy naliczą mi odsetki za wirtualne piąniądze???? może otworze
    jakąś lokatke

    pozdrawiam

    klientów BPH wkrótce PEKAO/BPH albo coś w tym rodzaju

    kaszub
    polska północna

  • 2. Data: 2005-06-13 21:08:41
    Temat: Re: e-sezam BPH pokazuje głupoty
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kaszub" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > banku.
    >
    > Czy macie tez ten problem czy tylko ja jestem takim "szcześliwcem"

    Też nie mam dzisiejszych operacji
    Pewnie szczęśliwców będzie więcej

    Darek

  • 3. Data: 2005-06-13 21:20:11
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Darek napisał:

    > Też nie mam dzisiejszych operacji
    > Pewnie szczęśliwców będzie więcej

    Czasem trzeba pomolestowac sezama klikajac wielokrotnie "Pokaz". Potrafi
    za kazdym kliknieciem pokazac wiecej.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-06-13 21:49:24
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    to jak sobie poklikam to może się uzbiera pare tysiący zapraszam na
    kaszuby na browarka

  • 5. Data: 2005-06-13 21:50:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kaszub napisał:

    > to jak sobie poklikam to może się uzbiera pare tysiący zapraszam na
    > kaszuby na browarka

    Spoko. Niedaleko mam. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2005-06-13 22:16:09
    Temat: Re: e-sezam BPH pokazuje g?upoty
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > pomiziac moj drogi,czule pomiziac ;P

    OK, niech bedzie. Kopac w dupe. :-P

    Bartol

  • 7. Data: 2005-06-13 22:18:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

  • 8. Data: 2005-06-13 22:27:47
    Temat: Re: e-sezam BPH pokazuje gÂłupoty
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 14 Jun 2005 00:16:09 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >OK, niech bedzie. Kopac w dupe. :-P

    Nie chcialbym byc na miejscu Twojej dziewczyny:
    -pomiziaj mnie Bartolku!
    -JEB!!!!

    :)

  • 9. Data: 2005-06-14 08:47:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Nie chcialbym byc na miejscu Twojej dziewczyny:
    > -pomiziaj mnie Bartolku!
    > -JEB!!!!

    No ladne rzeczy!!!!

    Bartol