  • 11. Data: 2006-05-12 06:04:40
    Temat: Re: Klientce BPH zniknęło z konta pół miliona złotych
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    > No właśnie. Ja tam widzę, że pracownik zmienił dane (bo niby kto ma to
    > zrobić?), a nie, że ukradł. Jakby to było oczywiste, to z pewnością bank
    > by oddał pieniądze, żeby nie było rozgłosu.

    Owszem ale nie w Polsce. W Polsce banki raczej nie sa od "oddawania" nawet
    jesli okaze sie iz to pracownik, bo zwala wszystko na pracownika, ze to on
    ma oddac klientce bo nie dzialal przecie na korzysc banku... Moim zdaniem
    klientak ma marne szanse na odzyskanie calej kwoty, bo zawsze znajdzie sie w
    banku armia prawnkiow ktora dopatrzy sie, ze tak naprawde to byla tez jej
    wina...