  • 1. Data: 2005-12-15 19:25:03
    Temat: Kłamstwo emerytalne
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Polecam szanownym grupowiczom artykuł o tytule jak w temacie, który ukarze
    się w najnowszym numerze WPROST. Może nie związany tematycznie z bankami,
    ale z naszymi pieniędzmi na pewno.

    Pozdroofka
    Kasia

  • 2. Data: 2005-12-16 17:45:14
    Temat: Re: Kłamstwo emerytalne
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam szanownym grupowiczom artykuł o tytule jak w temacie, który ukarze
    > się

    Sama sie ukarz. Przeczytaniem słownika ortograficznego.

    > w najnowszym numerze WPROST.

    Tabloid pismem opiniotwórczym?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-17 11:18:26
    Od: SebCz <b...@a...pl>

    > Sama sie ukarz. Przeczytaniem słownika ortograficznego.

    A Ty naprawdę _przeczytałeś_ słownik ortograficzny?

    > Tabloid pismem opiniotwórczym?

    Potrafisz wskazać w tym artykule jakieś nieścisłości? Chętnie bym się
    zapoznał z innym punktem widzenia tej sytuacji. Takim, wiesz, bardziej
    optymistycznym.

    --
    SebCz

  • 4. Data: 2005-12-17 14:17:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "SebCz" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Potrafisz wskazać w tym artykule jakieś nieścisłości? Chętnie bym się
    > zapoznał z innym punktem widzenia tej sytuacji. Takim, wiesz, bardziej
    > optymistycznym.

    Spejalnoscia WPROST jest:
    - informacja o niesprawdzonych wiadomosciach
    - wyciaganie balamutnych wniosków
    - wzbudzanie taniej sensacji
    - insynuowanie
    We WPROST pracuje ponadto paru dziennikarzy szmaciarzy i paru parajacych sie
    polityka (vide Wildstein). Naczelny to byly sekretarz PZPR.
    To NIE jest opiniotwórczy tygodnik. To tygodniowy tabloid. Jakoscia od
    'Superespresu' nie odbiega.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-12-17 16:04:50
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik SQLwysyn napisal dnia 2005-12-17 15:17:

> [...]
    > sie polityka (vide Wildstein). Naczelny to byly sekretarz PZPR.
    > To NIE jest opiniotwórczy tygodnik. To tygodniowy tabloid. Jakoscia od

    Odbiega przynajmniej tym, że nie ma w nim negliżu...

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-12-17 16:38:45
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 12/17/2005 3:17 PM, SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "SebCz" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    (...)

    Też chętnie poczytam :-)

> [...]
    > sie polityka (vide Wildstein). Naczelny to byly sekretarz PZPR.
    > To NIE jest opiniotwórczy tygodnik. To tygodniowy tabloid. Jakoscia od

    Od Bronka to Ty się od.......

    Tabloidy też sa opiniotwórcze.

    Pzdr: Witek

  • 7. Data: 2005-12-18 07:22:21
    Od: Jurek Wawro <j...@W...tenar.pl>

    Marcin Kaminski napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Odbiega przynajmniej tym, że nie ma w nim negliżu...

    Wprost pełni bardzo ważną rolę.
    Nie ma nic bardziej zabawnego, jak próby rozwiązywania
    ważnych kwestii społeczno gospodarczych przez liberałów.
    Cały problem w tym, że aby te brednie ujrzały światło dzienne,
    musi istnieć jakieś odpowiednio kolorowe medium,
    które ujawni je światu.
    I dlatego potrzebne jest "Wprost".
    Tak a'propos - czymiłościwie nam panujący Leszek Dyzma
    nadal pisuje tam cotygodniowe felietony?
    (Chwilowo mam przesyt satyry - więc nie czytuję tego tygodnika).

    Jurek

  • 8. Data: 2005-12-18 10:10:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:do1cvo$je3$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Odbiega przynajmniej tym, że nie ma w nim negliżu...

    Co do neglizu we WPPROST, dosc regularnie w fotomontażach na okładce i w
    środku numeru pokazuje sie pewna pani z cyckami na wierzchu.

    W "Polityce" (wg mnie najlepszym opiniotwórczym pismie) nie ma neglizu, ani
    w "Newsweeku" (nieco nudnawym).

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-12-18 13:48:01
    Od: SebCz <b...@a...pl>

> [...]
    > sie polityka (vide Wildstein). Naczelny to byly sekretarz PZPR.
    > To NIE jest opiniotwórczy tygodnik. To tygodniowy tabloid. Jakoscia od

    Szczerze powiem, że nie czytuję 'Wprost'. Ale wróćmy do meritum sprawy. Co
    w tym artykule jest przekłamane, przesadzone itd.? Pytanie absolutnie nie
    złośliwe, po prostu. gdybyś mógł, wypunktuj bzdury.
    --
    SebCz

  • 10. Data: 2005-12-18 19:44:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Szczerze powiem, że nie czytuję 'Wprost'. Ale wróćmy do meritum sprawy. Co
    > w tym artykule jest przekłamane, przesadzone itd.?

    Tam nie ma ŻADNYCH liczb na poparcie najbardziej bałamutnych tez. To czysta
    propaganda. Bajki to ja też potrafię opowiadać, od opiniotwórczego pisma
    oczekuję argumentów. I bezstronności - której we WPROST nie ma.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt