  • 11. Data: 2018-05-07 07:19:26
    Temat: Re: Kasa Stefczyka górą
    Od: z <...@...pl>

    Ło matko i jeszcze wykopaliska prowadzi żeby zabłysnąć u pracodawcy ;-)

  • 12. Data: 2018-05-07 08:47:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 May 2018 21:50:58 +0200, Animka napisał(a):
> [...]
    ozporzadzenie-resortu-finansow-dotyczace-rachunkowos
    ci-kas.html

    > Raczej nic się nie zmieniło do tej pory.

    Jesli dobrze widze ... od tego czasu upadlo 7-9 skok i jeden BS.

    Skutek tego rozporzadzenia, czy dzieki niemu tylko tyle upadlo ?

    J.

  • 13. Data: 2018-05-07 09:21:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Oczywiście że na temat.
    > Animka dostała zlecenie hejtować PiS i jego bandę ;-)
    >
    > Teraz się już nie odzywa bo przytoczyłem narrację jaką się posługiwali
    > obrońcy Rzeplińskiego.

    Przytoczyłeś narrację jaką stosowało "wpolityce". To nie to samo.
    KJ

    Aphasia:
    Loss of speech in social scientists when asked
    at parties, "But of what use is your research?"

  • 14. Data: 2018-05-07 16:10:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 09:21, Kamil Jońca pisze:
    > Przytoczyłeś narrację jaką stosowało "wpolityce". To nie to samo.
    > KJ

    To inaczej ...

    Przypomniałem tym z amnezją niedawną bardzo podobną sytuację.

    Niektórzy zajarzyli :-)

  • 15. Data: 2018-05-07 16:15:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-07 o 08:47, J.F. pisze:

    ozporzadzenie-resortu-finansow-dotyczace-rachunkowos
    ci-kas.html

    > Jesli dobrze widze ... od tego czasu upadlo 7-9 skok i jeden BS.
    >
    > Skutek tego rozporzadzenia, czy dzieki niemu tylko tyle upadlo ?

    Dzięki niemu tylko tyle. SKOKi były zapleczem finansowym PiSu.
    Kampania kosztowała i to niemało. W efekcie zanim posadzili
    swoich gdzie trzeba i zmienili prawo kilka zdechło.
    Ostatni rok temu.
    Niektórzy twierdzą że SKOKi kosztowały nas więcej niż AmberGold.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-05-07 16:41:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ozporzadzenie-resortu-finansow-dotyczace-rachunkowos
    ci-kas.html

    >Dzięki niemu tylko tyle. SKOKi były zapleczem finansowym PiSu.

    Tak mowia i pisza, ale PiS Biereckiego wypisal.

    >Kampania kosztowała i to niemało. W efekcie zanim posadzili
    >swoich gdzie trzeba i zmienili prawo kilka zdechło.
    >Ostatni rok temu.
    >Niektórzy twierdzą że SKOKi kosztowały nas więcej niż AmberGold.

    Byc moze. Czekam jakiegos sprawozdania BFG czy KNF jak tam syndyk
    sobie radzi w upadlych Skokach, ale nie wiem czy sie doczekam.
    Syndyk musi jakies raporty skladac czy "jak skoncze to poinformuje ...
    nie wczesniej niz za 10 lat" :-)

    Bardzo sprytnie im sie udalo skierowac te straty do "panstwowej kasy",
    wiec afery nie ma.
    No ale to juz wina PO, ze tak sobie dali ... a moze sami tez obsadzili
    ?

    A poza tym to te zle banki zaplacily, ktore i tak sa zbyt bogate, wiec
    kto ich bedzie zalowal :-)

    J.

  • 17. Data: 2018-05-07 17:42:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > To inaczej ...
    >
    > Przypomniałem tym z amnezją niedawną bardzo podobną sytuację.

    Obawiam się, że podobna to ona była tylko w wyobrazni redaktorów
    "wpolityce"

    Non-Determinism is not meant to be reasonable.
    -- M. J. 0'Donnell

  • 18. Data: 2018-05-07 18:13:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    ozporzadzenie-resortu-finansow-dotyczace-rachunkowos
    ci-kas.html

    > Jesli dobrze widze ... od tego czasu upadlo 7-9 skok i jeden BS.
    >
    > Skutek tego rozporzadzenia, czy dzieki niemu tylko tyle upadlo ?

    Ale Centrala Kasy jest jedna.

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-05-07 18:47:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 17:42, Kamil Jońca pisze:

    > Obawiam się, że podobna to ona była tylko w wyobrazni redaktorów
    > "wpolityce"

    A ten mataczy jak zwykle

    Odnieś się do tego co powiedział Rzepliński (cytat jest takie słowo) a
    nie rajcujesz się nazwą cytującego

    Porozmawiamy o pracownikach? Wystroju wnętrza czy upodobaniach
    muzycznych pracowników "wpolityce"?

    PS. Pryyyyy szalonnyyy przecież miało być na temat

  • 20. Data: 2018-05-07 19:04:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > A ten mataczy jak zwykle
    >
    > Odnieś się do tego co powiedział Rzepliński (cytat jest takie słowo) a
    > nie rajcujesz się nazwą cytującego

    Przeczytałem. I nie rozczarowałem :)
    "Andrzej Rzepliński wygadał się, że maczał ręce nie tylko w czerwcowej
    ustawie o TK, którą potem Trybunał uznał za sprzeczną z konstytucją. "

    O tym w jakim stopniu to co wyszło z sejmu było zgodne z tym co
    stworzył Rzepliński, nie ma ani słowa. Taaak.

    Oczywiście, żadnych szczegółów na temat tych 18 ustaw, , bo jeszcze by
    się przypadkiem okazało, że je napisał w takim samym stopniu jak ta o
    TK ...

    KJ
    Z mojej strony EOT.

    People who go to conferences are the ones who shouldn't.