  • 21. Data: 2018-05-07 22:03:26
    Temat: Re: Kasa Stefczyka górą
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-07 o 19:04, Kamil Jońca pisze:

    > Oczywiście, żadnych szczegółów na temat tych 18 ustaw, ,

    Znowu muszę pochwalić za wysoki poziom mataczenia.
    Teraz się szczegółów domaga.
    Prawnik? ;-)

  • 22. Data: 2018-05-07 22:45:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    z <...@...pl> writes:

    >Przeczytałem. I nie rozczarowałem :)
    >"Andrzej Rzepliński wygadał się, że maczał ręce nie tylko w
    >czerwcowej
    >ustawie o TK, którą potem Trybunał uznał za sprzeczną z konstytucją.
    >"
    >O tym w jakim stopniu to co wyszło z sejmu było zgodne z tym co
    >stworzył Rzepliński, nie ma ani słowa. Taaak.

    To ta ustawa, co ja TK/Rzeplinski przez prezydenta pchnal do Sejmu ?
    Potem byla cos 2 lata w komisjach obrabiana, PiS zglaszal sporo
    poprawek, ktore raczej odrzucano, trzeba by szczegolowo zobaczyc jakie
    zmiany proponowali ...

    W kazdym badz razie nie widze nic zdroznego w tym, ze najbardziej
    zainteresowane srodowiska beda konsultowane przy ustawie, czy nawet
    przygotuja propozycje czy projekt.

    Co prawda czasem sie dopisze "lub czasopisma", albo skresli ... ale to
    juz rola Sejmu, zeby wlasciwą wersje uchwalic.

    J.

  • 23. Data: 2018-05-08 10:59:17

    W dniu 2018-05-07 o 22:45, J.F. pisze:
    > W kazdym badz razie nie widze nic zdroznego w tym, ze najbardziej
    > zainteresowane srodowiska beda konsultowane przy ustawie, czy nawet
    > przygotuja propozycje czy projekt.

    No i GIT ;-)
    Wytłumacz to przełożonemu Animki żeby się nie przyp... do Skoków